بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان‌شرقی
بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان‌شرقی
آئین بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان‌شرقی با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیئت اسکی، اسپانسرها و خانواده ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش شمس، آئین بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان‌شرقی با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیئت اسکی، اسپانسرها و خانواده ورزشکاران برگزار شد.

حبیب ستوده نژاد در این جلسه از اسپانسر هیئت، شرکت آسیا ژوله و تولیدی متال به دلیل حمایت از ورزشکاران، مربی ورزشکاران و هیات رئیسه هیات اسکی استان برای حمایت‌های بی دریغ از ورزشکاران تشکر کرده و در پایان یادی از پیشکسوتان اسکی کرد.

در این جلسه امان زاده معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از هیات رئیسه هیات اسکی استان و خانواده ورزشکاران؛ حضور وزشکاران را مایه خیر و برکت برای تداوم در این امر دانست.

در ادامه فوطه بافان مدیریت هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان آذربایجان شرقی هم ضمن تشکر از عوامل هیات اسکی استان و باشگاه ها؛از مدیر کل ورزش و جوانان خواستار بازگشایی پیست اسکی که یک‌مسئله حیاتی برای اسکی بازان استان است، شد.

در ادامه این جلسه عالش نائب رییس هیات اسکی استان هم کسب سهمیه المپیکی ورزشکاران را تبریک گفته و برای تک تک ورزشکاران آرزوی موفقیت کرده و از مدیر کل اداره ورزش و جوانان برای حمایت‌های ویژه از ورزش بانوان و هیات رئیسه هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی تقدیر و تشکر کرد.

بازی‌های المپیک زمستانی جوانان، ۱۹ ژانویه لغایت یکم فوریه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و امیرمحمد ابوالحسن زاده، پرستو آبسالان و ملیکا میرزایی از آذربایجان‌شرقی در رشته اسکی صحرانوردی نمایندگان کشورمان در این دوره از بازی‌ها حضور دارند.