امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است/ دولت قطعاً به فکر تغییر به نفع مردم می باشد
امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است/ دولت قطعاً به فکر تغییر به نفع مردم می باشد
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اقدامات دولت آیت الله رئیسی در اصلاح ساختار هدفمندی یارانه ها، گفت: امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است، دولت قطعاً به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکرد ها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این تغییرات است.

به گزارش شمس، با حضور فرمانده سپاه عاشورا، مسئولان و مدیران شهرستان و جمع کثیری از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا مراسم رونمایی از کتاب سردار شهید محمد سبزی و یادبود فرماندهان گردان امام حسین (ع) در دانشگاه بناب برگزار شد.

سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین رونمایی از این کتاب ارزشی، با بیان اینکه شهدا تربیت یافته ولایت و اسلام هستند، گفت: خوشا به حال شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و وطن که افتخار آفریدند و در دفاع از خاک و ناموس خود جان خود را فدا کردند، قطعاً هستند رزمندگانی که به حال این شهدای بزرگ غبطه می خورند که همراه همرزمان شهید شان نرفتند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز در میان این جور ستمی که در دنیا اتفاق می افتد تنها ایران سربلند و پیروز میدان است و هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچکترین جسارتی به کشورمان داشته باشد، این اقتدار در سایه خون پاک شهیدانی چون شهید محمد سبزی و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم است.

وی افزود: امروز اگر فلسطین، یمن، سوریه و دیگر کشورهای همسایه در مقابل قدرت‌های غربی مقاومت می‌کنند در سایه قدرت موشکی ایران و سپاه قدس است.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه نبرد بین حق و باطل از ابتدای اسلام بوده و تا قیامت ادامه خواهد داشت، گفت: در مقابل شیاطین دنیا شرط این است که خود را نبازیم و مقاومت داشته باشیم و هیچ وقت در این راه مایوس و ناامید نشویم.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۳ سال است دشمن از طریق تهدید، تحریف، ترور و فشار اقتصادی تخریب نظام و دیگر توطئه‌های خود درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند و به حول قوه الهی در همه این توطئه ها شکست خورده اند چرا که ملت ایران ایمانی قوی و بالای سرشان خداوند تبارک و تعالی را دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت آیت الله رئیسی در اصلاح ساختار هدفمندی یارانه ها، گفت: امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است، دولت قطعاً به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکرد ها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این تغییرات است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به توطئه دشمنان علیه این تغییرات اقتصادی، گفت: لشکر فضای مجازی مستقر در اسرائیل و منافقین در فضای مجازی در حال تخریب و تحریف واقعیت ها هستند. که در این مورد هم تا حدودی ضربه خورده ایم چرا که نتوانستیم آن جوان معترض را نسبت به مسائل کشور آگاه تر کنیم.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم عمل به جهاد تبیین در جامعه، گفت: حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی بر همه جوانان حکم جهاد داد تا از وطنشان دفاع کنند، امروز نیز مقام معظم رهبری حکم جهاد داده است و همه باید نسبت به اقناع حقایق به جهاد تبیین عمل کنیم، تا خدایی نکرده دشمن به اهداف خود نرسد.

انتهای پیام/