استاندار آذربایجان‌شرقی از میوه‌ فروشی‌ها و نانوایی‌های تبریز بازدید کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی از میوه‌ فروشی‌ها و نانوایی‌های تبریز بازدید کرد
استاندار آذربایجان‌‌‎شرقی ظهر امروز جمعه به صورت سرزده از مراکز عرضه میوه شب عید و چند نانوایی تبریز بازدید کرد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم در جریان این بازدید بر کیفیت، قیمت و نحوه عرضه میوه شب‌ عید در میوه‌فروشی‌ها و مراکز عرضه در محلات حاشیه شهر تبریز نظارت کرد و به گفت و گو با فروشندگان و شهروندان پرداخت.

وی سپس برای اطلاع از اجرای مصوبات تخصیص سهمیه آرد لازم به نانوایی در ایام نوروز، به صورت سرزده و میدانی از چند نانوایی تبریز بازدید و بر ارتقای کیفیت پخت نان در ایام نوروز تاکید کرد.

بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید قیمت پرتقال ۱۰ هزار تومان و سیب ۱۲هزار تومان تعیین شده و ۲هزار و ۱۵۰ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی عرضه می شود.

۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید از اول هفته آینده بتدریج در استان برپا می شود که از این تعداد ۳۰ غرفه برای تبریز پیش بینی شده است.

یک هزار و ۳۵۰ تن پرتقال تامسون نایلون پیچ و ۷۰۰ تن سیب قرمز و سفید در سردخانه های استان ذخیره شده که حدود نصف آنها در سطح کلانشهر تبریز توزیع می شود.

توزیع پرتقال و سیب در استان تا ۱۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت؛ البته این توزیع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازرگام و به صورت هوشمند نیز همزمان آغاز می شود.

اختصاص مکان و برپایی غرفه بر عهده سازمان میادین شهرداری تبریز بوده و بنا به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بیشتر غرفه های توزیع میوه شب عید در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهد بود.

سهمیه آذربایجان شرقی بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید تعیین شده که در تمام شهرستان های استان غرفه های توزیع میوه شب عید برپا می شود.

انتهای پیام /