احمدی‌نژاد محبوب‌تر از خاتمی/ روحانی شاگرد آخر کلاس ریاست‌جمهوری شد
احمدی‌نژاد محبوب‌تر از خاتمی/ روحانی شاگرد آخر کلاس ریاست‌جمهوری شد
در نظرسنجی مردمی شمس محمود احمدی‌نژاد در جایگاه اول قرار دارد و حسن روحانی ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور 32 سال اخیر لقب گرفته است.

سیاسی شمس: احمدی‌نژاد محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ۳۲ سال اخیر است! نتایج نظرسنجی شمس در دو بستر اینستاگرام و تلگرام که با مشارکت بیش از ۶۵ هزار نفر همراه بود حکایت از نارضایتی عمومی از عملکرد حسن روحانی و چرخش آراء به‌سمت احمدی‌نژاد داشت.

در نظرسنجی عمومی میان احمدی‌نژاد و روحانی ۸۶ درصد مخاطبان رئیس‌جمهور سابق ایران را بهتر از رئیس دولت فعلی ارزیابی کرده بودند. ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان نیز عملکرد سید محمد خاتمی و مرحوم هاشمی رفسنجانی را بهتر از حسن روحانی می‌دانستند.

رقابت میان محمود احمدی‌نژاد و سید محمد خاتمی تنگاتنگ بود به‌ظوریکه نهایتا رئیس‌جمهور سابق ایران ۵۲ درصد آراء را به‌خود اختصاص داد و از رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ پیشی گرفت.

سید محمد خاتمی و مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز در نظرسنجی مردمی تقریبا پا به پای هم پیش رفتند و نهایتاً در پایان ۲۴ ساعت خاتمی ۳ درصد بیشتر از رفسنجانی رأی آورد.

در میانگین کلی آراء و با احتساب نتایج تلگرامی محمود احمدی‌نژاد با کسب ۴۶ درصد آراء در جایگاه نخست ایستاد. سید محمد خاتمی با ۳۲ درصد رأی دومین رئیس‌جمهور محبوب نظرسنجی مردمی شد. مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز با ۱۸ درصد آراء و حسن روحانی با ۳ درصد رأی در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستادند.

انتهای پیام/