رئیسی چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند
رئیسی چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند
رئیس ستاد مرکزی سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: آیت الله رئیسی عصر چهارشنبه برای دیدار و گفت‌وگو با مردم آذربایجان شرقی به تبریز سفر خواهد کرد.

محمدیوسف شاکری روز سه شنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با شمس، از محیا شدن شرایط حضور آیت‌الله رئیسی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: آذربایجان در روز چهارشنبه میزبان آقای رئیسی خواهد بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در مورد ملاحظات کرونایی تاکید جدی بر رعایت مسائل دارد و  به دلیل درخواست‌های مکرر مردمی پس از اعلام خبر لغو سفر به تبریز، پیگیر برگزاری سفر شدیم.

وی با اشاره به اینکه برای این سفر، موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای تأمین استان اخذ شده است، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت مردم در کنار حفظ نظم و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید آیت الله رئیسی است تا از این جهت آسیبی به مردم وارد نشود.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی در خصوص زمان و مکان این مراسم گفت: مراسم پرشور استقبال مردم آذربایجان از آیت‌الله رئیسی، عصر چهارشنبه، بلافاصله پس از اتمام پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب، از ساعت ۷ عصر در ورزشگاه تختی باغشمال برگزار خواهد شد که درب‌های ورزشگاه از ساعت ۶ عصر بازگشایی می‌شود.

شاکری در پایان از همه مردم دعوت کرد تا دو روز مانده به انتخابات، با حضور گسترده خود، از آیت الله رئیسی حمایت کرده و روز جمعه در پای صندوق ها رای به تشکیل دولت مردمی و مقتدر کمک کنند.