اقبال مردم به جوانان در انتخابات/ این تازه شروع ماجراست!
اقبال مردم به جوانان در انتخابات/ این تازه شروع ماجراست!
تا سال 98 عده‌ای بر این باور بودند تنها چهره‌های مطرح و نامدار در انتخابات پیروز می‌شوند اما در انتخابات مجلس یازدهم روزنه‌ی امید پدیدار شد و در انتخابات اخیر شورای شهر ورق برگشت.

سیاسی شمس: همه‌چیز از انتخابات مجلس یازدهم در تبریز آغاز شد. روح‌الله متفکرآزاد در رقابت با چهره‌های قدر سپهر سیاسی آذربایجان با آراء خیره‌کننده به خانه‌ی ملت راه یافت و با اعتماد سایر نمایندگان ملت بر صندلی هیئت رئیسه‌ی مجلس نشست.

اعتماد مردم به متفکرآزاد در انتخابات مجلس یازدهم انگیزه‌ی سایر جوانان را برای تغییر نسل مدیریتی دوچندان کرد. در انتخابات شورای ششم تبریز باوجود کاهش مشارکت و تمام حاشیه‌هایش، جوانان بیشتر از بازنشستگان رأی آوردند و با رأی مردم مچ پدرخوانده‌ها و چهره‌های تکراری را خواباندند.‌ روح‌الله رشیدی، روح‌الله دهقان‌نژاد، پرویز هادی، احد صادقی و یاسین بجانی جوانانی بودند که توانستند به شورای ششم تبریز راه یابند.‌

هرچند تمام کاندیداها مدعی‌اند حق‌شان پایمال شده و رأی‌هایشان را خورده‌اند! اما آنچه مسلم است از بین بیش از ۴۵۰ داوطلب نهایتا ۱۳ نفر باید به عمارت ساعت راه می‌یافتند و حداقل کسانی که یک هزار رأی نیز کسب نکرده‌اند نباید مدعی باشند.‌

برخی‌ها هنوز اعتماد مردم به‌جوانان و امکان پیروزی در انتخابات بدون هزینه‌های میلیاردی را باور نکرده‌‌اند اما این تازه شروع ماجراست و به نظر می‌رسد در انتخابات آتی این روند پررنگ‌تر نیز خواهد شد.

انتهای پیام/