کارآفرینی را به نمایندگی ترجیح می‌دهم/ خجالت کشیدم دوباره کاندیدا شوم/ نتوانستیم کاری برای مردم انجام دهیم
کارآفرینی را به نمایندگی ترجیح می‌دهم/ خجالت کشیدم دوباره کاندیدا شوم/ نتوانستیم کاری برای مردم انجام دهیم
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد به دلیل فعالیت در حوزه کارآفرینی و عدم کارایی در مجلس، برای دوره بعدی کاندیدا نخواهد شد.

«شهاب‌الدین بیمقدار» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس با تایید خبر عدم کاندیداتوری‌اش برای انتخابات مجلس یازدهم، در تشریح چرایی این تصمیم خود اظهار داشت: احساس می‌کنم در حوزه کارآفرینی مفیدتر واقع می‌شوم و در مجلس تنها وقتم هدر می‌رود.

وی افزود: نمایندگان مجلس عملاً اختیاراتی ندارند و تمامی تصمیمات در شورای سران اتخاذ و به اجرا در می‌آید و آنان هستند که در مورد مسایل مهم نظر نهایی را می‌دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه در حوزه کارآفرینی فعالیت خود را به صورت جدی‌تر ادامه خواهد داد، خاطرنشان ساخت: ایجاد انرژی خورشیدی در اطراف دریاچه ارومیه، پرورش گیاهان دارویی و فعالیت در بخش بومی گردشگری سه حوزه‌ایست که قصد ورود به آن را دارم.

وی تاکید داشت: نمایندگی وقتم را می‌گیرد و به پروژه‌هایی که در نظر دارم نمی‌رسم، مجبورم از ساعت ۸ صبح در مجلس بنشینم و این درحالیست که تنها یک ساعت از جلسه مجلس در طول روز مفید است و سه ساعت آن صرف تذکرات و نطق‌های پیش از دستور و میان دستور ناسرانجام می‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اعلام اینکه در کمیسیون‌های مجلس نیز بحث‌های جدی مطرح نمی‌شود، عنوان کرد: واقعاً از مردم شرمنده‌ام و نتوانستم در مجلس دهم کاری برایشان انجام دهم؛ وقتی مردم را در خیابان می‌بینم خجالت می‌کشم و چگونه می‌توانم از آنان برای دوره بعد نیز رای بخواهم.

انتهای پیام/