مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است
مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مانور قدرت و وحدت ملت ایران اسلامی خواند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شنبه شب در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در دانشگاه تبریز گفت: یکی از سناریوهای دشمنان علیه ما ، این است که انتخابات را کمرنگ و مشارکت مردم را کمرنگ تر نشان داده و بین مردم و مسوولان اختلاف ایجاد کنند.
وی افزود: در چنین شرایطی جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی و صمیمیت دارد و هر کسی بخواهد به این وحدت آسیب برساند در پازل دشمن قرار گرفته است .

امام چمعه تبریز اظهارکرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که مسوولان خدمات بسیار ارزشمندی را که در ۴۰ سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است به سمع و نظر مردم برسانند .
وی خاطرنشان کرد: در مقابل طرح مشکلات ، باید خدمات صورت گرفته را نیز مطرح کنیم که دهه فجر بهترین فرصت برای گویا کردن خدمات است تا دشمن را مایوس کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی هم تاکید کرد : باید گزارش عملکرد دستگاه ها و فعالیت‌های انجام شده آنها از صدا و سیما پخش شود چرا که در این زمینه سیاه‌نمایی هایی توسط دشمنان صورت می‌گیرد.
محمدرضا پورمحمدی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی است و اراده مردم در انتخابات تجلی پیدا می کند و باید سعی کنیم افراد اصلح انتخاب شوند .
مجیدی، رییس دانشگاه تبریز هم در این جلسه با اشاره به شتاب علمی کشور در دهه گذشته گفت: دانشگاه‌ها در مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام داده اند و یکی از بزرگترین مراکز امید در کشور هستند .