کشته سازی جدید ضد انقلاب این بار در تبریز/ علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان فوت کرد
کشته سازی جدید ضد انقلاب این بار در تبریز/ علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان فوت کرد
ضد انقلاب دو روز بعد از وقوع حادثه، مرگ این شهروند تبریزی را سر دست گرفته تا در راستای اهداف سوء خود بهره برداری کند اما ظاهراً خیلی دیر رسیده اند.

به گزارش شمس، در روزهای اخیر و در راستای پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب موارد مختلفی مشاهده شده است که مرگ افرادی که هیچ ارتباطی با حوادث اخیر نداشته را به دروغ به اغتشاشات مرتبط کرده و مدعی می‌شوند که در تجمعات بدست نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شده‌اند.

یکی از این موارد دروغ که از دیشب توسط برخی جریانات معاند در فضای مجازی مطرح میشود، کشته شدن پسر جوانی به نام علی عراقی در تبریز است که مدعی اند در تجمعات دیشب تبریز در ولیعصر کشته شده اما خبر مربوط به درگذشت وی توسط اورژانس دیروز صبح و ساعتها پیش از تجمعات نقطه ای دیشب تبریز اطلاع رسانی شده بود که بر اساس خبر روابط عمومی اورژانس مرگ وی هیچ ارتباطی با تجمعات ندارد و علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان فوت کرده است.

تیر ضد انقلاب باز هم خطا رفت

در اخبار تکمیلی اورژانس نیز آمده؛ این حادثه شامگاه ۲۴ آبان ماه اتفاق افتاد و کارشناسان اورژانس پس از حضور در درمحل حادثه علیرغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علائم حیاتی بود، تحت اقدامات احیا قلبی ریوی، تحویل اتاق احیا مرکز تروما دادند اما متأسفانه اقدامات مؤثر نبود و فوتش تأیید شد.

حال ضد انقلاب دو روز بعد از وقوع حادثه، مرگ این شهروند تبریزی را سر دست گرفته تا در راستای اهداف سوء خود بهره برداری کند اما ظاهراً خیلی دیر رسیده اند.

انتهای پیام/