غرب به حدی مقابل ایران مستاصل شده که دست به دامن اراذل و اوباش شده است
غرب به حدی مقابل ایران مستاصل شده که دست به دامن اراذل و اوباش شده است
فرمانده سپاه عاشورا گفت: به حدی در مقابل کشور ما مستأصل شده که در اغتشاشات اخیر دست به دامان اراذل و اوباش شده و از گروه‌های تروریستی از جمله منافقین استفاده می‌کند که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلی‌زاده بعد از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار داشت: به‌خاطر تکریم شهید گمنام و ادامه راه شهدا از مدیران و کارکنان و کارگران گروه تراکتورسازی به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی سپاسگزاریم، چرا که شهدا جان خود را فدا کردند تا دین و اسلام و کشور و ناموس ما بماند و با اقتدا به پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع) از جان خود گذشتند تا ما با عزت و سرافرازی زندگی کرده و‌ مقابل دشمنان سر خم نکنیم.

وی ادامه داد: حضور شهدای گمنام برای این است که آرمان و اهداف شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی یعنی دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را به سفارش پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) فراموش نکنیم، چرا که رسول مکرم اسلام توجه به کتاب و عترت را به ما سفارش کرده‌اند و به فرموده امام علی (ع) به فرزندانش باید در مقابل ظالم ایستاد و از مظلوم حمایت کرد.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: امروز تنها ملت و کشوری که از این لحاظ در درگاه خداوند متعال و انبیا و ائمه سرافراز است، ملت ایران است که با حضور مردمی شجاع و با غیرت توانسته با مقاومت و ابتکارات و اختراعات خود دشمن را ناامید کند، دشمنی که چند سال پیش ناو و ناوچه‌هایش در خلیج فارس جولان می‌دادند اما امروز هیچ اثری از آنها نیست.

وی افزود: این عزت و اقتدار به حرمت خون شهدایی چون شفیع‌زاده و طهرانی مقدم‌هاست که ایران به قدرتی جهانی تبدیل شده که ابر قدرت‌های شرق و غرب روی آن حساب ویژه باز می‌کنند و دشمن که جرأت حمله نظامی را ندارد، به حدی در مقابل کشور ما مستأصل شده که در اغتشاشات اخیر دست به دامان اراذل و اوباش شده و از گروه‌های تروریستی استفاده می‌کند که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است.

سردار عباسقلی‌زاده یادآور شد: ایران امروز جبهه حق و آمریکا و انگلیس و اسرائیل جبهه ناحق و دشمن اسلام و ایران هستند و همه این دشمنان در پس توطئه‌ای که به اسم داعش ایجاد شد، در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند و شکست خوردند و به گفته رهبری تنها اگر در یک نقطه مقاومت خود را تحکیم کنیم، دشمن هیچ راه نفوذی ندارد و آن فضای مجازی و دسیسه‌های نفرت پراکنی، دروغ سازی و تفرقه‌افکنی دشمنان در این فضاست.

وی بیان داشت: در فضای واقعی قوی هستیم و در هشت سال دفاع مقدس با حضور همه دشمنان و سپس تحریم‌های همه‌جانبه حتی در عرصه بهداشتی و دارویی در همه صحنه‌ها پیشتاز بوده‌ایم و این تحریم‌ها و جنگ اقتصادی با هدف فشار بر مردم اعمال می‌شوند و در اغتشاشات اخیر نیز همه تلاش خود را کردند تا به هر نحو و با همه ابزار ممکن مردم را علیه انقلاب اسلامی تحریک کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: احسنت به مردم ایران که با وجود تمام مشکلات و البته کوتاهی برخی مسؤولان در این اغتشاشات به فراخوان‌های دشمنان پاسخ ندادند و اعلام کردند مانند مسلمانان صدر اسلام اگر بدون هیچ امکانی در شعب ابی طالب نیز  قرار گیرند، در راستای اعتقادات و باورهای خود ایستادگی خواهند کرد و به هدف نهایی انقلاب اسلامی که همانا زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (ع) است، دست خواهند یافت.

وی با بیان اینکه اگر این مقاومت نباشد مانند دوره‌های قاجار و پهلوی مسلمانان به عقب رانده خواهند شد، گفت: امروز زمینه‌سازی برای این ظهور نیاز به سرباز دارد و مردم ایران به عنوان پرچمدار این جبهه و با استقامت در راه اعتلای دین الهی و با فرمانبرداری از رهبری همچون شهدا به این هدف والا دست خواهد یافت.

پایان پیام /