دشمنان با شکست در اغتشاشات، خواستار بازگشت به میز مذاکره هستند
دشمنان با شکست در اغتشاشات، خواستار بازگشت به میز مذاکره هستند
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دشمنان با شکست در اغتشاشات و دست نیافتن به اهداف خود در آشوب‌ها در نهایت خواستار بازگشت به میز مذاکره شدند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، چهارشنبه، هفتم دیماه، در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: دشمنان در این اغتشاشات سه هدف را دنبال می‌کرد، هدف اول آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و زمانی که از دستیابی به آن مایوس شدند، تجزیه و جنگ داخلی را مانند آنچه که در سوریه رخ داد، پیگیری کردند و تضعیف قدرت نظام نیز هدف سومی بود که پس از ناکامی در ۲ مرحله قبل آن را دنبال می‌کردند.

وی افزود: با هدایت رهبری و هوشیاری مردم، دشمنان به هیچ یک از این اهداف شوم دست نیافتند و اینکه خواستار بازگشت مجدد به برجام هستند، دلیل این شکست است و باید تاکید کنیم که امروز فعالان تولید راه شهدا را ادامه می دهند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: اینکه تراکتورسازی امسال ۳۵ هزار تراکتور تولید می کند و به ۲۰ کشور صادرات دارد، این قدرت کشور را در عرصه تولید و اقتصاد نشان می دهد.

وی همچنین اظهار کرد: امروز تراکتورسازی با حضور این شهید عزیز نورباران و فرشته باران شده و بعد از این، هر روز که به این جبهه صنعتی وارد می شویم باید به یاد این شهید و دیگر شهدا باشیم.

وی با اشاره به مقام و جایگاه شهید و شهادت ادامه داد: انسان در دنیا به هر مقام و ارزشی نائل شود، باز هم امکان رسیدن به مقامی بالاتر را دارد و پیامبر اکرم (ص) نیز فرموده اند بالاتر از هر خوبی و نیکی، نیکی دیگری است مگر اینکه انسان در راه خدا کشته شود و اگر این چنین شهادتی نصیب انسان شود، بالاتر از آن درجه و مقامی نیست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: به دلیل همین اهمیت و جایگاه والای شهید است که مقام معظم رهبری هنگام شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند چیزی غیر از شهادت مزد این شهید جبهه مقاومت نبود.

حجت الاسلام میر تاج الدینی تاکید کرد: در زمان جنگ رزمندگان و شهدا این کشور را نگه داشتند و امروز این کارآمدی نظام است که در مقابل تحریم‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان کشور را حفظ کرده زیرا که برای نمونه در اغتشاشات اخیر که باید آن را جنگ احزاب نامید، با همه توان وارد شدند.

انتهای پیام /