کسب رتبه برتر منطقه ۳ در تحقق بودجه عمرانی سال جاری در بین مناطق شهرداری تبریز
کسب رتبه برتر منطقه ۳ در تحقق بودجه عمرانی سال جاری در بین مناطق شهرداری تبریز
شهرداری منطقه ۳ تبریز با تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه عمرانی، رتبه نخست را در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز کسب کرد.

به گزارش شمس، در راستای برنامه ریزی مدیریت شهرداری منطقه ۳ تبریز برای اجرای پروژه های شاخص و ماندگار عمرانی در سال ۱۴۰۱ و رویکرد خدماتی و عمرانی در سطح حوزه استحفاظی، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست تحقق بودجه مصوب عمرانی در دوره ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۱ و در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز شد.

ارزیابی کارشناسان معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز از فعالیت های عمرانی منطقه و همچنین فعال بودن پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه دو‌شاخصه ی مهم برای کسب این جایگاه می باشد.

بر اساس این گزارش با تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه عمرانی و رشد قابل توجه نسبت گذشته، می توان عملکرد عمرانی منطقه ۳ را موفق و چشمگیر ارزیابی کرد.

پروژه بزرگ روگذر ارتش، ترمیم کانال ایلی سو، اجرای فاز ۲ پارک باغشمال ، پارک جنگلی مارالان، … از اهم پروژه هایی است که در دستور کار مدیریت منطقه ۳ در سال جاری قرار دارد

خوشبختانه روند صعودی تحقق درآمدی منطقه ۳ در تمام حوزه ها همچنان تداوم دارد و این منطقه توانسته طی دوره ی ۴ ماهه سپری شده از سال جاری و با تحقق ۱۵۵ درصدی بودجه عمرانی و با کسب رتبه برتر، بهترین عملکرد را در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز داشته باشد .

انتهای پیام/