افزونه جلالی را نصب کنید. | Thursday, 2 May , 2024
گروه : سیاسی
پ
  • شناسه : 27938
  • 09 تیر 1401 - 9:38
رائفی‌پور در تبریز مطرح کرد:

چه بلایی سر تبریز آمده که دیگر علامه‌ها از آن برنمی‌خیزند!

چه بلایی سر تبریز آمده که دیگر علامه‌ها از آن برنمی‌خیزند!
چه بلایی سر تبریز آمده که دیگر علامه‌ها از آن برنمی‌خیزند!
رائفی‌پور در اجتماع مردم تبریز گفت: چه بلایی سر این شهر آمده که دیگر علامه طباطبایی و قاضی و علامه جعفری از آن بیرون نمی‌آید؟

به گزارش شمس، علی اکبر رائفی‌پور شامگاه چهارشنبه در همایش جهاد تبیین در صحن امامزاده سید حمزه(ع) تبریز اظهار داشت: داعش پدیده جدیدی نیست، در طول تاریخ بارها بروز و ظهور کرده است. فقط در زمان شیخ مفید در یک روز در بغداد در روز غدیر ۱۴هزار نفر را سر بریدند تا عید غدیر برپا نشود.

وی با بیان اینکه هنوز هم همان مخاصمه در مورد علی(ع) وجود دارد؛ افزود: همه‌چیز را می‌پذیرند اما به علی(ع) که می‌رسند به‌سختی می‌خورند، چرا چون اسلام علی(ع) متفاوت است.  خوانش علی از اسلام متفاوت است، اسلام علی و عدل علی متفاوت است.

این تحلیلگر مسایل سیاسی ادامه داد: علی(ع) در ۵ سال حکومت شاهکاری به پا کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند به گرد پایش هم برسد. جمهوری اسلامی هم نمی‌تواند و فقط منتظریم که فرزند امیر المومنین(ع) ظهور بفرماید؛ علی نه دریا شکافت نه روی آب راه رفت و نه هیچ کار دیگر فقط در ۵ سال درگیر سه جنگ داخلی شد که بالای صد هزار کشته داد اما امیرالمؤمنین می‌فرماید در این ۵ سال در حوزه حکومتی من کسی نیست که گرسنه سر بر بالین بگذارد یعنی چه؛ یعنی نهایت مدیریت؛ یعنی به منصه‌ ظهور گذاشتن علم مدیریت به بهترین شکل.

وی گفت: به خاطر همین دلیل است که جرج جرداق مسیحی می گوید «ای علی اگر بگویم تو از مسیح بالاتری، دینم نمی‌پذیرد و اگر بگویم او از تو بالاتر است، وجدانم نمی پذیرد.»

چه بلایی سر تبریز آمده که دیگر علامه ها از آن برنمی خیزد

رائفی‌پور در ادامه بیان داشت: من از مردم تبریز، از بزرگان تبریز، از حوزه علمیه تبریز، از دانشگاه تبریز و از پژوهشگران این‌جا انتقاد دارم  که چرا سکوت کردید تا هر کسی می‌تواند هر چرت و پرتی به خورد مردم بدهد. چه بلایی سر این شهر آمده که دیگر علامه طباطبایی و قاضی و علامه جعفری از آن بیرون نمی آید؟ چرا نباید یک بازنگری کنیم.

آذربایجان مهد تشیع مهدوی و محل وکلای خاص امام زمان(عج) بوده

وی با بیان اینکه اگر تبریز نبود عثمانی‌ها تا ته ایران را گرفته بودند. تصریح کرد: ما باید پاسخ‌گو باشیم، آن دنیا می‌دانید شما چه میراثی به دوش می‌کشید؟ آذربایجان جزو اولین نقاطی بود که در آن تشیع مهدوی وجود داشته و وکلای خاص حضرت این‌جا بودند. نائبان و وکلای خاص امام هادی و امام زمان در این‌جا بودند. این سابقه آذربایجان است بعد یک عده نفهم  می‌گویند در آذربایجان از زمان صفوی‌ها تشیع آمده است.

دست به یکی شدن اسرائیل با ترکیه و امارات تعجبی ندارد

وی به توطئه های اسرائیل برای علیه تشیع اشاره کرده و افزود: ترور شهید حاج‌قاسم برای پیشبرد طرح ابراهیم اسرائیلی ها بود، طرح ابراهیم می‌گوید ما یهودیان با شما اهل‌سنت یکجا بیاییم و پدر شیعیان را در بیاوریم، پس تعجب نکنید اسرائیل به ترکیه و امارت می رود، در ادامه این طرح می‌خواهند به‌یک‌باره مدل سوریه را در ایران اجرا کنند و با ایجاد ناامنی در تمام مرزها، آشوب داخلی راه بیندازند و این آشوب می‌تواند به بهانه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: این طرح حتی می‌تواند به بهانه عملیات تروریستی باشد، همین خانم بازیگر فیلم عنکبوت در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی گفته که انقلاب بعدی در ایران، انقلاب زن‌ها خواهد بود دارند. اینها نمادین حرف می‌زنند.

رائفی‌پور با تاکید بر اینکه شرایط  بسیار خاص و ویژه‌ای وجود دارد، گفت: ایران به نقطه رهایی رسیده است، بیشتر از این دیگر نمی‌توانستند تحریم علیه ایران وضع کنند، ذخایر نفت استراتژیک آمریکا به کمتر از۳ درصد رسیده و به‌خاطر جنگ روسیه و اوکراین قیمت نفت به بالاترین حد خود رسیده، آن‌هایی که برای ما کلاس می‌گذاشتند الان می‌آیند و می‌گویند تو را به خدا بیاید و فکری بکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

بفرمایید بهارستان؛ به چه قیمتی!

آشفته بازار تخلفات در روزهای پایانی تبلیغات؛ بفرمایید بهارستان؛ به چه قیمتی!

میدان در دست کیست؟!

حال و هوای تبلیغات انتخاباتی در تبریز؛ میدان در دست کیست؟!

شب‌های قدر تبریز کجا برویم؟/ برنامه کامل هیئات و اماکن مذهبی 09 فروردین 1403

شب‌های قدر تبریز کجا برویم؟/ برنامه کامل هیئات و اماکن مذهبی

یکی از توصیه های جدی اولیاء خدا برنامه ریزی و ایجاد آمادگی های لازم در طول سال بویژه در ماه مبارک رمضان برای درک فضیلتهای شب قدر است که در این راستا هیئات و مساجد بسیاری در تبریز میزبانِ روزه داران شب زنده دار خواهند بود.

بفرمایید بهارستان؛ به چه قیمتی! 10 اسفند 1402
آشفته بازار تخلفات در روزهای پایانی تبلیغات؛

بفرمایید بهارستان؛ به چه قیمتی!

در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبریز شاهد بداخلاقی‌ها و بدعت‌هایی بود که در ادوار گذشته نمونه آن دیده نشده بود.

میدان در دست کیست؟! 06 اسفند 1402
حال و هوای تبلیغات انتخاباتی در تبریز؛

میدان در دست کیست؟!

گذری در سطح شهر تبریز نشان می‌دهد که تبلیغات میدانی بیشتر در دست نامزدهای احتمالی برای جایگاه‌های چهارم تا دهم است.

ثبت نظر

  • نظرات ارسالی توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.