پُرترددترین جاده‌های آذربایجان‌شرقی در ۱۴۰۱
پُرترددترین جاده‌های آذربایجان‌شرقی در ۱۴۰۱
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته ۳۶۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نشانگر افزایش ۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش شمس، بلوکی گفت: در سال گذشته ۳۶۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تردد خودرو با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در مسیر‌های مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۳ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۷ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است اظهار کرد: در این بازه زمانی پرترددترین جاده‌های استان مسیر تبریز- ایلخچی با ۲۱ میلیون و ۱۲۸ هزار تردد است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: کنارگذرجنوبی شهیدکسایی (لاین شمالی) با ۱۹میلیون و ۹۱۷ هزار تردد، مسیر ایلخچی – تبریز با ۱۹میلیون و ۱۶۲هزار تردد و کنارگذرجنوبی شهیدکسایی (لاین جنوبی) با ۱۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تردد در رده‌های بعدی پرترددترین جاده‌های استان قرار دارد.

بلوکی ادامه داد: در این بازه زمانی مسیر‌های رفت و برگشت صوفیان- تبریز، آذرشهر- ایلخچی، بناب- مراغه و ملکان- بناب از دیگر جاده‌های پردتردد استان در سال گذشته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/