پر ترددترین محور آذربایجان‌شرقی
پر ترددترین محور آذربایجان‌شرقی
مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی پرترددترین محورهای استان در ۷ ماهه امسال را محور تبریز- ایلخچی با ۱۳میلیون و ۵۲۶ هزار تردد و محور ایلخچی - تبریز با ۱۱ میلیون و ۴۲۷ هزار تردد معرفی کرد.

به گزارش شمس، حسین بلوکی، مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه تردد شمار آنلاین  در هفت ماهه امسال در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسائل نقلیه سبک بوده است.

بلوکی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان برابر با ۱۳میلیون و ۲۷۳ هزار و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز برابر با ۱۳ میلیون و ۶۵۷ هزار دستگاه خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در آمار ورودی افزایش ۵ درصدی و در آمار خروجی افزایش ۷درصدی را نشان می‌دهند.

وی  پرترددترین محورهای استان در این بازه زمانی را محور تبریز- ایلخچی با ۱۳میلیون و ۵۲۶ هزار تردد و محور ایلخچی – تبریز با ۱۱ میلیون و ۴۲۷ هزار تردد معرفی کرد.

بلوکی، دیگر محورهای پرتردد در این بازه بیش از۲۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزارخودرو  به ترتیب محور رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) و (تبریز- باسمنج)، محور رفت و برگشت صوفیان- تبریز، محور آذرشهر- ایلخچی، محور ملکان-بناب، محور ایلخچی- آذرشهر و جاده قدیم تبریز – بستان‌آباد برشمرد.

پایان پیام/