پروژه‌های عمرانی گرفتار در تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری/ خارج شدن پروژه‌های عمرانی ازحالت اقتصادی
پروژه‌های عمرانی گرفتار در تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری/ خارج شدن پروژه‌های عمرانی ازحالت اقتصادی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی که طرح‌ها را از حالت اقتصادی خارج می کند، بر لزوم شتاب‌دهی به پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد.

به گزارش شمس، جبارعلی ذاکری عصر امروز در جلسه شورای فنی استان، اتمام پروژه‌های عمرانی و عملکرد این حوزه  را ضروری شمرد و اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی نباید گرفتار تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری شوند.

وی با اشاره به روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه‌های شاخص در استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارفرما در نحوه اجرای پروژه‌ها مسؤولیت دارند و باید با نظارت بر روند ساخت‌وساز آنان، بر کیفی‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مراقبت جدی داشته باشند.

وی بابیان اینکه باید در استان شاهد رشد و توسعه بیشتر و عمران و آبادانی باشیم، خواستار نظارت بیشتر اداره‌کل راه و شهرسازی بر پروژه‌های عمرانی دیگر ادارات شد.

در این جلسه گزارشی با عنوان تبیین آیین‌نامه روش کار شورای فنی استان و عملکرد نظام فنی و اجرائی استان و دبیرخانه شورای فنی استان و کارگروه‌های ذیل در سال‌جاری توسط مدیرکل دفتر فنی استانداری همچنین آرای نظارت کارگروه پیمان و ضوابط فنی در مورد نامه‌های ارجاعی به دبیرخانه شورای فنی استان و گزارش نظارتی از پروژه‌های منتخب بخش مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی ارائه شد.

پایان پیام/