پاسخگویی به مطالبات مردمی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است
 پاسخگویی به مطالبات مردمی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی پاسخ به مطالبات مردمی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس امین مردم است و اولویت فعالیت‌های پلیسی در نیازمندی مردم خلاصه می‌شود.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی در گرامیداشت هفته ناجا در حاشیه دیدار با شهروندان در سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی تبریز ، پاسخ به مطالبات مردمی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: پلیس امین مردم است و اولویت فعالیت‌های پلیسی در نیازمندی مردم خلاصه می‌شود.

وی پلیس را سمبل و نماد حاکمیت خواند و افزود : هرکس که لباس مقدس پلیس برتن دارد وظیفه دارد در رفع نیازهای مردم بکوشد و تلاش برای رفع مشکلات مردم عبادت است.

عبدی ضمن اشاره به اولویت‌های پلیس استان، افزود : پلیس با تنظیم برنامه‌ها ، اهداف و سیاست های خود ، پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده و در دیدارهای مردمی با شهروندان با شناسایی نقاط قوت و ضعف‌ها و ضرورت‌های انتظامی در راستای مشکلات شهروندان تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به کلیه واحدهای انتظامی استان به خصوص کلانتری ها و پاسگاه‌ها ابلاغ شده که به روان سازی امور تلاش کرده و امورات مراجعین را
به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی کنند تا مردم با رضایت کامل و در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسند.

سردار “عبدی” به تعداد تماس های ۱۹۷ در ۶ ماهه امسال در استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۲۶ هزار و ۶۹۱ نفر از شهروندان با سامانه ۱۹۷ تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کرده که مسئولان انتظامی استان نیز دستورات لازم را در خصوص حل مشکلات و درخواست‌های آنان صادر کرده‌اند.

  • سامانه ۱۹۷ به منظور دریافت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و نظرات مردم درباره ارائه خدمات پلیس راه اندازی شده است.

در پایان این دیدار از ۲۰ نفراز کارکنان انتظامی استان که بیشترین پیامهای تقدیر در سامانه ۱۹۷ را داشتند ، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.