جوابیه شرکت گاز آذربایجان‌شرقی/ تخریبی نکرده‌ایم
جوابیه شرکت گاز آذربایجان‌شرقی/ تخریبی نکرده‌ایم
روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در پاسخ به ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی تحت عنوان هدررفت بیت المال با تخریب آسفالت توسط شرکت گاز توضیحاتی با هدف تنویر افکار عمومی ارائه داد.

به گزارش شمس، روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در پاسخ به ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی تحت عنوان «هدررفت بیت المال با تخریب آسفالت توسط شرکت گاز» در تاریخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ توضیحاتی را به شرح زیر و با هدف تنویر افکار عمومی ارائه داد:

عملیات عوامل تعمیراتی شرکت گاز استان در ویدئوی پخش شده، مربوط به پاکسازی آسفالت ریخته شده بر روی دریچه شیر گاز منصوب بر روی شبکه شهری برای دسترسی در زمان های بازدید و عنداللزوم اقدامات ایمنی در قبال حوادث احتمالی بوده و هیچگونه تخریبی صورت نگرفته است.

از سویی ماهیت عملیاتی شرکت گاز و الزامات فنی و استانداردهای مدیریت بحران ایجاب می نماید برای پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از عوامل مختلف طبیعی یا انسانی خطرآفرین بر روی تاسیسات گاز مدفون که جان افراد جامعه را تهدید می نماید، از طریق دریچه های مربوطه اقدام به کنترل گاز در جریان، یا قطع آن گردد.

همچنین شرکت گاز استان براساس دستورالعمل و شیوه نامه های موضوعه، قبل از آغاز عملیات اجرایی خود که نیاز به حفاری باشد، با شهرداری و سایر سازمان های دارای تاسیسات زیرزمینی هماهنگی کامل دارد.

انتهای پیام /