آذربایجان‌شرقی امسال سبز می‌شود
آذربایجان‌شرقی امسال سبز می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از اتمام گاز رسانی به تمام روستاهای استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمس، نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه بررسی گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان چاراویماق که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه مهم گازرسانی در شهرستان چاراویماق اظهار کرد: امسال بنا است یا همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌های اجرایی و پیگیری مجدانه مسئولان استانی و شهرستانی جهاد گازرسانی را به اتمام رسانده و شریان گاز طبیعی در رگ‌های تمام روستاهای استان جاری شود.

وی افزود: شهرستان چاراویماق دارای ۲۲۰ روستا با ۷ هزار ۳۹۴ خانوار روستایی و یک هزار و ۶۶۱ خانوار شهری است که هم اکنون ۹۲.۴ درصد خانوار شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و با احتساب پروژه های در حال اجرا این بهره مندی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کمالی مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی را از دیگر اولویت‌های مهم شرکت برشمرد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مکانیزه و مدون در حفظ و نگهداری تاسیسات گازرسانی و تعمیرات بموقع مصداق عینی صیانت از بیت المال و سرمایه ملی است.

فرماندار شهرستان چاراویماق با اشاره به مشکلات تامین سوخت روستاهای باقیمانده شهرستان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و تداوم روند اجرای پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای این شهرستان، این روستاها تا زمستان گازدار شوند.

پایان پیام/