اعزام اکیپ نیروهای امدادی و عملیاتی گاز آذربایجان‌شرقی به مناطق زلزله‌زده خوی
اعزام اکیپ نیروهای امدادی و عملیاتی گاز آذربایجان‌شرقی به مناطق زلزله‌زده خوی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از اعزام اکیپ نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی به مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد.

به گزارش شمس، نادر کمالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، ۱۲ اکیپ عملیاتی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی به شهرستان خوی اعزام شدند.

وی گفت: این نیروها شامل همکاران واحد امداد، تعمیرات و بهره‌برداری ضمن توجیه کامل و تجهیز به کلیه ملزومات مورد نیاز در زمان بحران به شهرستان خوی اعزام شدند.

کمالی با اشاره به تجربه گذشته شرکت در مدیریت بحران زلزله در شهرستان‌های اهر و ورزقان و هریس، افزود: با وجود شدت زلزله در این سه شهر استان، با مدیریت بحران در حوزه گاز حادثه‌ای ناشی از گاز طبیعی در استان نداشته و دغدغه‌ای به مشکلات زلزله‌دیدگان افزوده نشده بود.

وی تصریح کرد: این سه اکیپ از نیروهای مجرب امدادی و عملیاتی شرکت می‌باشند که تجربه مدیریت بحران زلزله در استان را داشته‌اند.

کمالی با اعلام اینکه این شرکت آمادگی دارد در تمام حوزه‌ها همیار زلزله‌زدگان باشد، تصریح کرد: این استان به عنوان استان معین آذربایجان‌غربی از تمام تلاش خود برای امدادرسانی به زلزله‌دیدگان بهره خواهد برد.

انتهای پیام/