نوین مسیرگشایی می‌کرد و نجفی تقاطع می‌ساخت/ ۲ سال از عمر شهین‌باهر صرف تسویه بدهی‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام شد
نوین مسیرگشایی می‌کرد و نجفی تقاطع می‌ساخت/ ۲ سال از عمر شهین‌باهر صرف تسویه بدهی‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام شد
بابایی‌اقدم معتقد است تمامی شهرداران سیاست‌های مختلفی اتخاذ و خدماتی را ارائه کرده‌اند.

«فریدون بابایی‌اقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره از شورا و شهرداری اقدامات عمرانی در تبریز ملموس نیست، اظهار داشت: در زمان تصدی شهرداری تبریز توسط علیرضا نوین شاهد بیش از ۱۵۰ کیلومتر مسیرگشایی در بافت مرکزی شهر بودیم.

وی ادامه داد: آقای نوین سیاست توزیع خدمات به صورت عادلانه را در دستور کار قرار داد و با مسیرگشایی‌ها نیز به هدف خود رسید و به‌نظرم مدیریت خوبی در طول آن ۶ سال داشت.

عضو شورای پنجم تبریز با بیان اینکه «صادق نجفی» برعکس «علیرضا نوین» بر روی لبه‌های شهری تمرکز کرد، خاطرنشان ساخت: نجفی به حمل و نقل توجه بیشتری داشت و بیشتر بودجه را صرف پروژه‌های مترو و احداث تقاطع‌های غیرهم‌سطح جهت رفع گره‌های ترافیکی کرد اما آنطور باید و شاید به بافت داخل شهر توجه نداشت.

وی توضیح داد: سیاست‌های شورا و شهردار در دوره‌های مختلف متنوع است و «ایرج شهین‌باهر» همزمان با رکود اقتصادی در شهرداری و مشکلات مالی روی کار آمد و ۲ سال مشغول تسویه‌ی بدهی‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شد.

بابایی‌اقدم با بیان اینکه اعضاء شورا به‌خوبی می‌دانند از زمان صادق نجفی چقدر بدهی برجای مانده بود، تصریح کرد: شهردار سابق برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها به تسهیلات بانکی متوسل شده بود و با مرور زمان علاوه بر اصل وام دریافتی جرایم نیز به مبلغ دریافتی اضافه می‌شد و شهین‌باهر توانست این بدهی‌ها را تسویه و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برساند.

وی بیان داشت: ایرج شهین‌باهر برای سال جاری ۱۴ پروژه عمرانی در نظر گرفته است و برای نمونه پروژه‌های تفاطع ارتش، پل کابلی و نصر امسال احداث می‌شود و در کنار آن ۵۰۰ میلیارد تومان نیز جهت کاشت نهال و احیای باغات شناسنامه‌دار در راستای تحقق شعار فضای سبز تخصیص یافته است.

انتهای پیام/