نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در تبریز معرفی شدند
نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در تبریز معرفی شدند
نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در مراسمی با حضور شرکت کنندگان و نخبگان مهارتی از ۲۶ استان کشور در تبریز معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش شمس، بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با شرکت ۱۵۰ نخبه مهارتی زیر ۲۱ سال از ۳۲ استان در ۶ رشته به مدت یک هفته در مرکز آموزش فنی حرفه ای شماره سه تبریز برگزار و جمعه شب در مراسمی با معرفی نفرات برتر برای حضور تیم المپیاد مهارت ایران در المپیاد لیون فرانسه خاتمه یافت.

در رشته طلا و جواهرسازی، «سهند ابوطالبی کهنه شهری» از آذربایجان شرقی مدال طلا، «محمد روحی زاده آهنگر» از مازندران مدال نقره و «هادی دلقوی گیگلو» از اردبیل، «مهبد ذوالفقاری» از مرکزی، «محمد میری» از سیستان و بلوچستان و «چیا نوائی» از آذربایجان غربی به صورت مشترک مدال برنز این رشته را کسب کردند.

در رشته تراش سی ان سی، «فرزاد زارعی» از آذربایجان شرقی مدال طلا و «شایان چاشنی دل» از مازندران و «علی جان جانه» از تهران به ترتیب مدال های نقره و برنز این رشته را کسب کردند.

در رشته فرز سی ان سی نیز« امید احمدی» از سمنان مدال طلا و «امیررضا قیطرانی» از همدان مدال نقره را کسب کرده و کسی حایز مدال برنز این رشته نشد.

در رشته کاشی کاری دیوار و کف این دوره از مسابقات «علی اسدی» از قزوین مدال طلا، «محمدامین عزیزی خوشبو» از همدان مدال نقره و «علیرضا مصفائی» از یزد مدال برنز را از آن خود کردند.

در رشته آجر چینی نیز «امیرحسین میرجلیلی» از یزد مدال طلا، «اویس فخراحمدی» از خراسان رضوی مدال نقره و «محمدصدرا انجم شعاع» مدال برنز را به گردن آویختند.

در این دوره از مسابقات در رشته تهویه و تبرید کسی حایز جوایز نشد و از «مهدیس حسین پور» نفر دوم رشته گل آرایی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، «راضیه جلیلی» مقام اول رشته جواهر سازی چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت سوئیس و «محمدمهدی شاهوراقی» جوان ترین شرکت کننده در رشته آجر چینی با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

مسابقات مهارتی کشور همه ساله با حضور جوانان زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند.

انتهای پیام/