بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی کلید خورد
بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی کلید خورد
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ی کشور از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش شمس، علی حسین شهریور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می شود، گفت: این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود.

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد رشته های مسابقات ملی مهارت در مقایسه با دوره قبل، تصریح کرد: رشته های فناوری خودرو های ریلی، پذیرش هتل، خدمات رستوران‌داری، آرایشگری مردانه، هنر بازی های سه بعدی رایانه‌ای، نانوایی نان های حجیم، ساخت و ساز خشک و گچ کاری و نگهداری و تعمیر هواپیما برای اولین بار در مسابقات ملی مهارت برگزار خواهند شد.

معاونت پژوهش برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش و فنی آموزش فنی و حرفه ی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام این دوره مسابقات از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۷ تیرماه و از طریق تارنمای www.worldskills.ir ادامه خواهد داشت.

به گفته وی مرحله شهرستانی این دوره از رقابت ها در هفته اول مرداد، مرحله استانی در هفته آخر شهریور ماه و مرحله کشوری به میزبانی ۶ استان در نیمه دوم آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

انتهای پیام /