منت عظیم‌زاده بر سر تبریز
منت عظیم‌زاده بر سر تبریز
آنطور که پیداست احد عظیم‌زاده دنبال بهانه‌جویی برای عدم سرمایه‌گذری در زادگاه خود است و او اگر صادقانه بگوید سود سرمایه‌گذاری در شهرهای گردشگرپذیر بیشتر از تبریز است و برای همین سایر مناطق را ترجیح می‌دهد!

اقتصادی شمس: احد عظیم‌زاده متولد روستای اسفنجان در ۲۰ کیلومتری تبریز و رئیس اتحادیه فرش‌فروشان است که بیشتر شهرت او از تجارت در حوزه‌ی صنعت فرش دستبافت و صادرات آن نشأت می‌گیرد.

او اخیرا کلنگ احداث بزرگ‌ترین مسجد را در شهر بر زمین کوبید اما تاکید کرد به‌سبب بازگشت عزتی به معاونت شهرسازی شهرداری تبریز سایر پروژه‌های سرمایه‌گذاری‌اش را که منجر به اشتغالزایی می‌شود متوقف خواهد کرد اما به‌سبب وعده‌اش مسجد را تکمیل خواهد کرد.

عظیم‌زاده می‌گوید سال‌ها قبل عزتی مجوز احداث طبقه‌‌ی ششم غیرمجاز ۵۰۰ متری را در ابوریحان به او نداده و از آنجا که داماد وی را ۴۵ دقیقه در اتاق منتظر گذاشته است سرمایه‌اش را به‌جای تبریز به رامسر منتقل و ابر پروژه‌ی هتل قو را ساخته است. بنابراین تا زمانی که عزتی در شهرداری باشد او در تبریز سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

عزتی نیز عنوان می‌کند عظیم‌زاده برخلاف ادعاها مجوز احداث طبقه‌ی ششم را از شهرداری گرفته و از همان ابتدا قصد سرمایه‌گذاری در تبریز نداشته چراکه همزمان با پیگیری احداث ملک چند طبقه در تبریز کارهای مطالعاتی احداث هتل قو را در رامسر انجام می‌داده است و این اظهارات بهانه‌جویی برای عدم سرمایه‌گذاری است.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در نشستی که با اصحاب رسانه داشت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این خصوص تاکید کرد نام تبریز از تمامی افراد من‌جمله من بزرگ است و این تبریز است که ما را بزرگ می‌کند. پس نباید بر سر شهر منت گذاشت. بنده به آقای عظیم‌زاده گفته‌ام در امور شهرداری با شخص من طرف است و هرگونه اقدامی برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌اش نیاز باشد انجام می‌دهم.

با اینکه به عملکرد عزتی‌ در سال‌های قبل نقدهایی وارد است اما آنطور که از برآیند قضایا پیداست احد عظیم‌زاده دنبال بهانه‌جویی برای عدم سرمایه‌گذری در زادگاه خود است و هر بار با طرح مسایل مختلف سرمایه‌گذاری‌اش در شهرهای دیگر را توجیه می‌کند. عظیم‌زاده اگر صادقانه بگوید سود سرمایه‌گذاری در شهرهای گردشگرپذیر بیشتر تبریز است و برای همین سایر مناطق را ترجیح می‌دهد به مراتب بهتر از آن است که سر تبریز منت بگذارد.

انتهای پیام /