مزار شهدای رسانه در تبریز غبارروبی و عطرافشانی شد
مزار شهدای رسانه در تبریز غبارروبی و عطرافشانی شد
آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسوولان استانی و اهالی رسانه در تبریز برگزار شد.

به گزارش شمس، حاضرین در این مراسم که در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد با نثار گل و فاتحه، یاد و نام شهدا به ویژه شهدای رسانه را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنها و دفاع از آرمان های شهدا تاکید کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: امیدآفرینی و ایجاد امید در بین مردم یکی از رسالت های خبری است و خبرنگاران باید در کنار این وظیفه مهم، پیام نظام و شهدا و همچنین عملکرد دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند و پیام انقلاب را به گوش دنیا برسانند.

تراب محمدی اضافه کرد: امنیت و اقتدار ایران که امروز در دنیا زبانزد است و همه به آن اذعان دارند از طریق رسانه ها و خبرنگاران به گوش دنیا رسیده و امروز پیام آزادی بخشی انقلاب اسلامی، به همه جا منتقل شده و این نتیجه تلاش خبرنگاران است.

وی به ارتباط خبرنگاران با بطن و عمق جامعه و مردم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید از این ویژگی برای انتقال مطالبات مردم و رفع مشکلات و خواسته های آنها استفاده کنند.

محمدی، خبرنگاری را رسالتی مهم و سنگین عنوان کرد و افزود: در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام است خبرنگاران وظیفه خطیری برعهده دارند و عملکردها و دستاوردهای نظام باید از طریق رسانه ها برای مردم تبیین و بازگویی شود.

وی خطاب به اهالی رسانه حاضر در این آیین گفت: کاری که شما خبرنگاران می کنید نوعی ایثار و جهاد است و ورود در این عرصه، عشق و علاقه خاصی می خواهد.

آذربایجان شرقی ۱۴ شهید خبرنگار تقدیم کشور کرده است.

انتهای پیام/