تلاشمان برای تغییر سیمای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود
تلاشمان برای تغییر سیمای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود
معاون سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی در آئین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: برای آقای رحمتی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در این سمت آرزوی اعتلا و پیشرفت برای استان را داریم.

به گزارش شمس؛ تراب محمدی، معاون سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی در آئین معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولویت استان در دو سال گذشته اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل زنجیره صنعتی و اقتصاد بود اظهار داشت: طی دوره استانداری آقای خرّم دو سفر رئس جمهور به آذربایجان‌شرقی رقم خورد که پروژه‌های بزرگی افتتاح شد

وی افزود: در این مدت ۷۱ هزار شغل جدید در حوزه‌های مختلف در آذربایجان‌شرقی ایجاد شد.در بخش معدن شرکت مس سونگون آذربایجان ایجاد شد و در نگاه کلی تغییر سیمای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان از جمله اهداف در دو سال گذشته بود.

معاون سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مهمترین اولویت استان برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان است که تمامی ابزار برای امنیت، مشارکت بالا و … آماده شده است.

وی ادامه داد: یاد و خاطره استاندار فقید را که برای اعتلای استان تمام تلاششان را انجام دادند، گرامی می‌دارم و همچنین برای آقای رحمتی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی هم در این سمت آرزوی اعتلا و پیشرفت برای استان را داریم.