مرغ نر را خروس می‌گویند!
مرغ نر را خروس می‌گویند!
پایان معافیت خریداران نفت ایران ،آخرین میخ برتابوت جنازه ای بود که از سال 92 روی دوش شخص حسن روحانی بود و با آن،شش سال طلایی یک ملت را هدرداد!

به گزارش صفیر، رجانیوز از زبان حسین شمسیان نوشت: لغو معافیت‌های نفتی ایران اثبات همه حرف هایی بود که در اوج مذاکرات هسته ای به هزار زبان گفته شد، اما جریان غربگرا با هیاهو و عملیات روانی و با گروگان گرفتن معیشت ملت، آنها را به خوابی شوم فرو برد!همانطورکه در فیلم می بینید این خواب برخلاف خواب های دیگر،با جیغ و هلهله همراه بود!با رقص و پایکوبی ! با جشن وعکس یادگاری با هواپیمای مسافربری!

حالا و بعداز تباه شدن شش سال از عمر کشور،مهمترین برگ برنده و اهرم فشار ما در مذاکرات یعنی «برنامه هسته ای» با دست بی کفایت دولتمردان از موضوعیت افتاده و ما خلع سلاح شده ایم و دولتمردانی که مدعی بودند زبان دنیا را بلدند و پز دیپلمات بودنشان،گوش همه راکر کرده بود،همچون ناتوانان مغزی،منفعلانه ضربات پی در پی دشمن را تماشا می کنند!

این یک فاجعه کم نظیر در دیپلماسی است که دولتی،ملت خودش را خلع سلاح و دست بسته،تسلیم دشمنانش کند و بازهم با وقاحت نیشخند بزند! اکنون روحانی جسورانه می کوشد خود را از تک و تا نیندازد و حرف چند ساله رهبر انقلاب در«غیر قابل اعتماد بودن آمریکا » را بعنوان دستاورد بزرگ این وضع نمایش بدهد!اینها البته همه از کرامات شیخ ماست!

از کرامات شيخ ما چه عجب
پنجه را باز کرد و گفت وجب!
یک کرامات دیگرش اينست
شيره را خورد و گفت شيرين است!
آنچه در جوی  می‌رود آب است
آنچه در چشم می‌رود خواب است!
نمد سبزوار از پشم است
زیر ابروی آدمی چشم است
مرغ نر را خروس می‌گویند
زن نو را عروس می‌گویند

اما شرایط کنونی کشور و  مشکلات اقتصادی بی سابقه ای که زندگی مردم را مختل و تلخ کرده، تنها وتنها یک پیام روشن دارد و آن اینکه غربگرایان نه تنها از دانش اداره کشور بی بهره اند بلکه کاملا غیر قابل اعتماد و نا امن هستند. درس «بی اعتمادی به غربگرایان»،درس بسیار گرانی بود که مردم ایران آن را به بالاترین بها خریدند!

انتهای پیام/