دشمن از سر استیصال دست به تحریم سپاه می‌زند/ سپاه همیشه خادم مردم بوده است
دشمن از سر استیصال دست به تحریم سپاه می‌زند/ سپاه همیشه خادم مردم بوده است
سردار عباسقلیزاده گفت: با مرور بر عملکرد سپاه در دفاع مقدس می‌بینیم که سپاه بازوی نیروهای مسلح بوده و یا در فتنه داعش اگر سپاه با فرماندهی رهبر انقلاب وارد صحنه نمی‌شد، فتنه‌ داعش برای تمام دنیا جهانسوز می‌شد.

به گزارش شمس، جلسه امروز شورای شهر تبریز با حضور سردار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا آغاز شد.

وی در این جلسه با تقدیر از واکنش شورا به اقدامات پارلمان اروپا اظهار داشت: امروز سپاه در کل دنیا به عنوان نیروی انقلابی و افتخار آفرین شناخته شده است؛ اوباما در زمان ریاست جمهوری گفته بود که ژنرال سلیمانی دشمن من است اما من برای او احترام قائلم.

وی ادامه داد: عظمت سپاه باعث شده تا در میان دشمنان هم احترام و افتخار کسب کند و در خدمت مردم باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است و ماموریتش نیروی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در هر بعدی نیاز به حفاظت از دستاورهای انقلاب باشد، سپاه در آنجاست البته سپاه متشکل از پاسداران و بسیجیان است که این دو نیرو نهاد سپاه را تشکیل می‌دهند. با مرور بر عملکرد سپاه در دفاع مقدس می‌بینیم که سپاه بازوی نیروهای مسلح بوده و یا در فتنه داعش اگر سپاه با فرماندهی رهبر انقلاب وارد صحنه نمی‌شد، فتنه‌ داعش برای تمام دنیا جهانسوز می‌شد.

وی ادامه داد: سپاه در ایام کرونا برای ریشه کنی کرونا، محرومیت زدایی و خدمات رسانی‌هایی مانند آبرسانی به روستاهای محروم کارهای زیادی انجام داده به طوریکه ما قردادی ۳۰ ماهه برای آبرسانی به روستاهای آذربایجان‌شرقی داشتیم اما در ده ماه عملکرد پنجاه درصدی داشتیم.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به اینکه سپاه خادم مردم است، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که هر جا نیازی به حل مشکل باشد ما آن را به سپاه واگذار می‌کنیم و من نه به عنوان یک پاسدار بلکه با هویت حقیقی از مجموعه پاسداران و بسیجیان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: دشمنان به دلیل اینکه بهانه‌ای برای دشمنی با این خدمات ندارند، به قدری دستپاچه شدند که مشغول عملیات روانی شدند و زمینه هایی برای بعضی توطئه‌ها آماده کردند اما سنگین ترین توطئه جنگ بر علیه یک کشور است که با قدرت سپاه دشمنان مجبور شدند از تمام پایگاه‌های خود عقب نشینی کنند و کاملا مستاصل شده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص اقدامات پارلمان اروپا گفت: به دلیل همین دستپاچگی به موضوعات موهومی مانند تحریم سپاه دست برده‌اند اما اگر قرار بود تحریم‌ها کاری از پیش ببرد باید ده‌ها بار انقلاب شکست می‌خورد در حالیکه دشمن اعتراف می‌کند که تحریم‌ها اثری نداشته و این موضوع هم در سایه عنایات خداوند و رهبری امامین انقلاب است.

وی در پایان با اشاره به اقدام امام جمعه تبریز در پوشیدن لباس سپاه خاطرنشان کرد: جا دارد اینجا از امام جمعه محبوب تبریز بابت این اقدام که در تمام دنیا هم صدا کرد، تشکر کنم.

انتهای پیام/