مراسم معارفه دنیزلی، امروز در حضور هواداران تراکتور برگزار می‌شود
مراسم معارفه دنیزلی، امروز در حضور هواداران تراکتور برگزار می‌شود
مراسم معارفه دنیزلی، امروز در حضور هواداران تراکتور و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، تمرین تیم فوتبال تراکتور با حضور هواداران در ورزشگاه بنیان دیزل روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت ۱۸ برگزار می شود. در این تمرین مهدوی فرماندار محترم کلانشهر تبریز و هیات همراه در این تمرین حضور خواهند داشت.

بنابه اعلام مدیریت باشگاه تراکتور جهت ارج نهادن به درخواست هواداران، بر اساس هماهنگی های صورت گرفته هر هفته یک جلسه از تمرینات تیم تراکتور با حضور هواداران پرشور این تیم برگزار میگردد.

این تمرین با توجه به اینکه دنیزلی نیز در آن حضور دارد، به نوعی استقبال هواداران تراکتور از این مربی ترک تبار محسوب می شود.

همچنین شایعاتی درباره صدور مجوز حضور خانواده ها در تمرین امروز به وجود آمده بود که باشگاه تراکتورسازی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد همچون بازی های رسمی خانواده ها حق حضور ندارند.

گفتنی است؛ مصطفی دنیزلی که روز شنبه برای انجام برخی امور شخصی و البته هماهنگی کمپ تمرینی این تیم در اردوی ترکیه به کشورش سفر کرده بود، با پایان مرخصی ۴روزه اش به تبریز برگشت.

دنیزلی در بازگشت به تبریز از امروز بار دیگر در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا می کند و کارش را ادامه می دهد. او قرار است در جلسه با مسئولان باشگاه تراکتورسازی لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه اعلام کند تا در راستای تکمیل فهرست بازیکنان اقدام شود.