مدیر کل جدید فردا معرفی می‌‎شود
مدیر کل جدید فردا معرفی می‌‎شود
بر اساس اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش به مسئولین استانی، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش شمس، امام جمعه تبریز، هدف از ورود خود به مسأله تسریع در معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی را نجات از بلاتکلیفی دستگاه تعلیم و تربیت استان اعلام کرد و گفت: قرار بود در خطبه‌های نماز جمعه تبریز مطالبی را در این ارتباط بیان کنم خوشبختانه استاندار آذربایجان‌شرقی در تماسی اعلام کردند که قرار شده شنبه دهم اردیبهشت مدیرکل جدید آموزش و  پرورش معرفی شود.

وی ادامه داد: همچنین صبح امروز( جمعه نهم اردیبهشت) معاون وزیر آموزش و  پرورش در تماسی اعلام کردند قرار بود روز شنبه دهم اردیبهشت مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی معرفی شود اما با توجه به اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی در این روز ماموریت خواهند بود  مراسم معارفه روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آل‌هاشم تاکید کرد: هدف من از ورود به این حوزه خارج شدن آموزش و پرورش استان از بلاتکلیفی بود چون مدیرکل فعلی آموزش و پرورش وقتی می‌دید هر روز یک شایعه و مسأله‌‌ای و افرادی برای این پست مطرح می‌شوند دستش به کار نمی‌رفت، خدای نکرده دلیلی بر بی توجهی به خدمات مدیرکل فعلی آموزش و  پرورش نیست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هیچ وقت نمی‌خواهم در عزل و نصب‌ها دخالت داشته باشم، بیان داشت: خوشبختانه بعد از سخنانم در خطبه‌ هفته گذشته برخی نمایندگان تبریز نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کردند فقط گزینه پیشنهاد می‌دهیم تصمیم‌گیری اصلی در این ارتباط با وزارت آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: هرکسی که می‌خواهد مدیرکل آموزش و پرورش معرفی شود، توصیه می‌کنم از تمام نیروهای انقلاب در مدیریت خود استفاده کند.

انتهای پیام/