مجتمع فولاد صائب تبریز به تعطیلی کشید! / بحران زنوزی، از ورزش تا صنعت
مجتمع فولاد صائب تبریز به تعطیلی کشید! / بحران زنوزی، از ورزش تا صنعت
عدم پرداخت حقوق چندین ماهه مجتمع فولاد صائب تبریز هرچند بعید به نظر می‌رسد اما واقعیتی است که گریبانگیر صنایع زیرنظر محمدرضا زنوزی شده است.

اجتماعی شمس: چند ماهی است یکی از شرکت‌های مهم صنعتی با بحران دست و پنجه نرم می‌کند و طی روزهای اخیر با توقف خط تولید به تعطیلی کشیده شده است. چند ماهِ قبل بود که مجتمع رسانه‌ای شمس از عدم پرداخت حقوق و معوقاتِ پرسنل گسترش فولاد تبریز با عنوانِ تجاری «مجتمع فولاد صائب» زیرمجموعه‌ی دریک خبر داد و نهایتاً با فشار رسانه‌ای قسمتی از معوقات کارکنان پرداخت شد اما بحران حاکم بر این مجتمع پایان نیافت.

حال اسنادی در اختیار شمس قرار گرفته است که نشان می‌دهد فولاد صائب از ۲۹ آبان ماه تا همین امروز در تعطیلی کامل به‌ سر می‌برد و معلوم نیست سرنوشت این مجتمع صنعتی و آینده شغلی پرسنل آن به کجا ختم خواهد شد.

روابط عمومی فولاد صائب با ارسال پیام‌هایی به کارکنان هر روز، میزان تعطیلی کاری مجتمع را تمدید می‌کند و همین امر پرسنل سایت عجب‌شیر را نسبت به ادامه همکاری مردد کرده است.

یکی از کارکنان مجتمع فولاد صائب به خبرنگار شمس می‌گوید: «۴ ماه است که حقوقی نگرفته‌ایم و در کمال تاسف شب یلدا را شرمنده‌ی خانواده خود شدیم، در این فشار اقتصادی و معیشتی وقتی دریافتی داشتیم روزگار را به سختی سپری می‌کردیم و حال که حقوقی نداریم نه‌تنها بدهکار دیگران شده‌ایم بلکه در تامین مایحتاج اولیه خانه نیز مانده‌ایم»

وی می‌افزاید: مجتمع فولا صائب ماه‌هاست که با بحران مواجه است و حال که کارخانه به تعطیلی کشیده شده، خواهانِ ورود مدعی‌العموم و مسئولان به قضیه‌ایم؛ چنانچه مدیران اقدامی انجام ندهند قطعاً شرایط بدتر از این خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود مجتمع فولاد صائب تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری دریک و متعلق به محمدرضا زنوزی است و باتوجه به سرمایه‌ی میلیاردی این شخص، وجود بحران در کارخانه و عدم پرداخت حقوق کارکنان، دور از انتظار است.

انتهای پیام/