قرار منع تعقیب بازپرسی برای فعال رسانه تبریز/ فرج‌قلیزاده کوتاه بیا نیست!
قرار منع تعقیب بازپرسی برای فعال رسانه تبریز/ فرج‌قلیزاده کوتاه بیا نیست!
علی‌رغم تبرئه‌ی فعال رسانه تبریز در بازپرسی، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به این قرار مقام قضایی اعتراض کرده است تا پرونده شکایت از گرداننده‌ی کانال خبری تبریزیم دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شمس، به دنبال انتشار مطلب “انتصاب ژن خوب در تبریز” در یکی از کانال‌های خبری شهر، محمد فرج‌قلیزاده از صاحب این کانال تلگرامی شکایت کرده است و پرونده‌ی آن همچنان در جریان رسیدگی قرار دارد.

کانال “تبریزیم” در مطلبی با عنوان حکم معاونت برای برادرزاده آقای همیشه منتقد و افشاگر شورای شهر تبریز بدون اشاره به نام فرج‌قلیزاده نوشته بود: طبق شنیده‌ها طی روزهای گذشته برادرزاده یکی از اعضاء اصلاح‌طلب، منتقد و افشاگر شورا به‌عنوان معاون سازمان پسماند شهرداری تبریز منصوب شده است.

مطلبی که در نشست خبری این عضو شورا نیز مورد سوال اصحاب رسانه قرار گرفت و فرج‌قلیزاده عنوان کرد در این انتصاب هیچ نقشی نداشته است و نبایستی به‌خاطر روابط فامیلی، گمانه‌زنی خلاف واقع کرد.

حال بعد از گذشت چندین ماه از این ماجرا سبزچی، فعال رسانه تبریز ضمن اشاره به مشکلات متعدد شهری و لزوم رسیدگی به آن‌ها، با انتشار مطلبی می‌نویسد: «تعدادی از شورانشینان محترم به‌جای رسیدگی به مشکلات مردم، اصرار عجیبی در محکوم نمودن رسانه‌ها دارند و با اینکه در خصوص شکایت فوق‌الذکر بازپرسی با ادله کافی قرار منع تعقیب صادر کرده است اما عضو شورای شهر تبریز به این قرار اعتراض نموده تا پرونده جهت بررسی مجدد به دادگاه تجدیدنظر ارسال شود.»

انتهای پیام/