«کمربند سبز تبریز» در حد شعار
«کمربند سبز تبریز» در حد شعار
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: لازم است شهرداری طرح جامع کمربند سبز تبریز هم را به صورت ویژه پیگیری کرده و اقداماتی در خصوص آن اجرایی کند.

به گزارش شمس، فریدون بابایی‌اقدم امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: هر جلسه اعضای شورای شهر یک سری مواردی لابه لای دستورجلسات مطرح می کنند به نظر می رسد پیگیری این موضوع لازم است در اولویت قرار گیرد و ساختاری برای این پیگیری ایجاد شود

وی گفت: به عنوان مثال در یکی از جلسات در رابطه با احداث میدان دام، آخرین وضعیت شهرک جوانان، پایش بودجه ای و … را طرح کرده بودم و از شهرداری خواستار توضیح و رسیدگی به آن موضوعات شده بودم ولی در اینجا بایگانی شد، لازم است این مورد تعیین تکلیف شده و تدابیری برای آن اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: پروژه کمربند سبز تبریز یکی از اقدامات ارزنده ای است که چندین سال است این مطالبه از سوی شهروندان بود در کنار این موضوع بحث روشنایی اتوبان هم در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تبریز دارای طرح جامع کمربند سبزباشد، گفت:لازم است شهرداری طرح جامع کمربند سبز تبریز هم را به صورت ویژه پیگیری کند چراکه این چنین طرح های موفقی در تهران اجرا شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: از اعضای شورای شهر و شهرداری خواهشمندیم در رابطه با وضعیت کارکنان و شرکت مربوط به حوزه فضای سبز گزارشاتی جامع ارائه دهند.

بابایی‌اقدم در رابطه با موضوع باسمنج خاطر نشان کرد: خواهشمندیم در خصوص آخرین نتیجه ابطال مصوبه بخش شدن باسمنج موضوع تشریح شده و به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره و ابلاغیه تیرماه هیات دولت ابهام در ابطال بخش شدن باسمنج را مهم توصیف و خواستار پیگیری جدی شورا شد.

پایان پیام/