عملکرد مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب قابل تقدیر است
عملکرد مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب قابل تقدیر است
بابایی اقدم از اهتمام شهرداری در خصوص مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب قدردانی کرد و گفت: عجز و ناتوانی شهرداری طی سالهای گذشته در این پروژه، امروز با مدیریت خوب پیگیری می‌شود.

به گزارش شمس، فریدون بابایی اقدم امروز در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از شهرداری تبریز بابت مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب، اظهار کرد: حقیقت این است که مسیرگشایی یکی از اقدامات سخت در حوزه مدیریت شهری است.

وی خواستار جمع آوری نخاله‌ها در این پروژه شد و گفت: اقداماتی در این زمینه آغاز شده است و امیدوارم تا خرداد سال آینده شاهد تردد از این مسیر باشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: بحث‌های عمرانی به بهترین شکل پیش می‌رود و به ویژه در بخش مسکن و تعهدی که در اسدگلی وحود دارد امیدوارم این اقدامات به صورت جدی پیگیری شود.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان سابق سرکنسول گری آلمان، تصریح کرد: این مکان وضعیت نامناسبی دارد و تبدیل به پاتوق برای برخی افراد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: شهرداری اقدامات خوبی در حوزه میراث فرهنگی انجام داده است و خواهشمندم تملک این ملک و املاک دیگر در محدوده آن در دستور کار شهرداری باشد.

شهردار تبریز نیز در این جلسه در خصوص مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب گفت: این پروژه به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.

یعقوب هوشیار افزود: در چارچوب قانون و مقررات به شهروندان کمک می کنیم و امیدوارم بر اساس وعده ای که به ساکنان این منطقه داده ایم عمل کرده و اقدام کنیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش شهرداری برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی تبریز گفت: در همین زمینه چند مورد از جمله باغ کلانتر و سرکنسولگری سابق آلمان برای تملک در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام /