فردا طرح جابجایی حاشیه‌نشینی کلنگ زنی می‌شود
فردا طرح جابجایی حاشیه‌نشینی کلنگ زنی می‌شود
شهردار تبریز گفت: فردا طرح جابجایی حاشیه نشینی کلنگ زنی شده و در مرحله اول این جابه‌جایی کلید به کلید خواهد بود.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر با بیان اینکه پیگیری اعضای شورا و شهردار تبریز از استاندار و مسولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نتیجه داده است گفت: فردا کلنگ زنی طرح جابجایی حاشیه‌نشینی را انجام می‌دهیم که ۲هزار واحد در مرحله اول صورت می‌گیرد که جابجایی کلید به کلید انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تبریز به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است، افزود: اگر این طرح ادامه یابد، ۱۲۰ واحد بد مسکن یا فرسوده و حاشیه‌نشینی در این طرح جابجا می‌شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه دستگاه های نظارتی که از پروژه‌ها بازدید دارند، منجر به اصلاحاتی در وضعیت پروژه‌ می‌شود اظهار داشت: لوپ دسترسی پاسداران به توانیر که توسط مشاوران بررسی شده، پس از بازدید اعضای کمیسیون عمران، به منظور اصلاح عملکرد تغییراتی داشته است.

ایرج شهین باهر ادامه داد: مجموعه این پیشنهاد که از طرف کمیسیون عمران مطرح شده، منجر به تخریب دیواری به ارزش ۳۰ میلیون تومان شده و در مقابل طول مسیر را کاهش داده‌ایم اما بهره‌برداری درستی از موضوع نشده، نباید یک موضوع ساده این طور مورد بهره برداری ناصحیح قرار گیرد. بر اساس گزارشی که ارائه‌ شده این اصلاح موجب کاهش ۱۰درصدی هزینه‌ها نیز شده است.

  • منبع خبر : شهریار نیوز