عبور از رویکرد سنتی با به‌کارگیری دانش‌بنیان/ انرژی جوانی‌ام را صرف تحول می‌کنم
عبور از رویکرد سنتی با به‌کارگیری دانش‌بنیان/ انرژی جوانی‌ام را صرف تحول می‌کنم
مشایخی گفت: بهره گیری از دانش روز با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا رویکرد این اداره کل در سال جاری بوده و امیدواریم با تحولی بزرگ در این راستا از رویکرد سنتی به رویکرد مدرن در مجموعه فنی و حرفه‌ای حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار شمس، «علی مشایخی» در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی خواهان همدلی و همراهی همکاران خود برای ایجاد تحولات مثبت شد و با تاکید بر اینکه تمامی امورات مردم‌محور خواهد شد، تصریح کرد: ما برای خدمت به مردم و جمع‌آوری توشه‌ای برای آخرت‌مان آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به‌نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌افرینی رسالت را برای ما معین کردند، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با بهره‌گیری از دانش روز، با رویکرد تحولی و تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا یک تحولی از رویکرد سنتی به مدرن در مجموعه فنی و حرفه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه انرژی جوانی‌اش را در مسیر اقدامات انقلابی، عدالت و محرومیت‌زدایی به‌کار می‌گیرد، عنوان کرد: در راه خدمت موضوعات سیاسی مطرح نیست و شاخص اصلی کارآمدی، تخصص و تعهد است.

وی افزود: دولت مردمی خستگی‌ناپذیر است و ما نیز به‌عنوان جزیی از تیم اجرایی با الهام از منش نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار، با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود تا با مهارت‌افزایی در ایجاد اشتغال و افزایش دانش فنی گام برداریم.

انتهای پیام/