صدای مدیرکل هم درآمد/ انتقاد از کم‌کاری هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی
صدای مدیرکل هم درآمد/ انتقاد از کم‌کاری هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در نشستی با پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر از عملکرد هیات فوتبال استان انتقاد کرد.

به گزارش شمس، حبیب ستوده‌نژاد در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: علت اصلی عقب ماندگی فوتبال استان کم کاری تمامی هیئت فوتبال استان و هیئت‌های شهرستانی است.

وی افزود: یکی از بزرگترین معضلات افت فوتبال استان این است که آموزشگاه‌ها و مدارس فوتبال توجه بیشتری برای فوتسال دارند و از فوتبال غفلت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تشکیل و حمایت یک تیم فوتبال هزینه‌بردار است و به خاطر همین آموزشگاه‌ها سعی بر سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های فوتسال هستند و اکثر مدارس فوتبال به فکر درآمد هستند و در تربیت نوجوانان و جوانان برای فوتبال کوتاهی می‌کنند.

وی بر تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان و محلات اهر تاکید کرد و گفت: با تشکیل تیم پیشکسوتان و محلات در این شهرستان زمینه برای رشد ورزش فوتبال فراهم خواهد شد و ما هم از سوی اداره کل با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت معادن اهر برای توسعه ورزش شهرستان استفاده شود چراکه ورزش اهر ظرفیت توسعه را دارد و حمایت مالی معادن‌ می‌تواند گره‌گشایی کند.

فرماندار اهر نیز گفت: وضعیت آب و هوایی شهرستان سردسیر است و استفاده از چمن طبیعی در زمین ورزشی برای فعالیت فوتبالی در چندین ماه محدود انجام می گیرد و به همین دلیل احداث زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی می‌تواند نتیجه مطلوبی برای وسعه ورزش فوتبال شهرستان داشته باشد.

ابوالفضل غنی‌زاده افزود: در سفر وزیر ورزش به اهر مقرر شد تا ورزشگاه ۵ هزار‌نفری این شهرستان با تغییر مکان با فوریت از سوی اداره کل ورزش و جوانان احداث شود که انتظار داریم این کار در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی بر ضرورت احداث موزه ورزش منطقه قره داغ در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: منطقه قره داغ از لحاظ ورزش بومی و محلی نیز دارای سبقه تاریخی است که با احداث موزه ورزش در مرکز این منطقه می‌توانیم حافظ میراث ورزشی این سرزمین باشد.

انتهای پیام/