شغل هست، کارگر نیست!/ معتقد به تغییر اتوبوسی مدیران نیستم
شغل هست، کارگر نیست!/ معتقد به تغییر اتوبوسی مدیران نیستم
شب گذشته در جلسه دیدار اهالی رسانه با استاندار مسائل و مشکلات استان مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شمس، «عابدین خرّم» عصر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: دولت سیزدهم کارآمدی، پاکدستی، مردم مداری و فساد ستیزی را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و خواهان پیوند عدالت در تمامی امور است.

وی با بیان اینکه متقاعدسازی با گفتار درمانی امکانپذیر نیست، ابراز کرد: با اینکه از گذشته شاهد تلنبار انبوهی از مشکلات هستیم اما نمی توانیم آنها را برای عدم کار بهانه کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم برنامه‌های اساسی برای رفع مشکلات و تغییر دارد، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی با افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد خانوار و بهره وری منجر به ثبات اقتصادی به دست می آید.

وی استفاده از ظرفیت‌های استان و جلوگیری از خروج سرمایه‌انسانی و مادی را ضروری دانست و گفت: ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مرکز استان توسط سرمایه گذاران آذربایجان شرقی انجام می شود، آنوقت ما برای انتقال آب ارس درجا می زنیم. با تزریق اعتبارات اندک بصورت سالانه تنها کارگاه پروژه سرپا می ماند و پیشرفت ملموسی نمی بینیم.

خرّم ادامه داد: در حوزه انرژی و آب به شدت به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم زیرا اگر این مشکلات حل نشود و سرمایه انسانی را هم حفظ نکنیم نباید شعار توسعه استان را سر بدهیم.

وی یکی از عوامل کندی و عدم توسعه صنایع استان فقدان انرژی خواند و بیان داشت: ظرف چهار سال آتی باید هزار مگاوات برق تولید کنیم. ما مصرف برق زیاد داریم اما تولید نداریم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در بخش صنعت، با مشکل نیروی کار مواجهیم، تصریح کرد: در شهرک سلیمی دنبال کارگرند اما نیست. همه کار را در استخدام می بینند. این یعنی چه! پس تولید و صنعت چه می شود؟!

وی همچنین به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و با بیان اینکه مخالف تغییرات اتوبوسی مدیران هستم، افزود: تغییری اتفاق می افتد که تبدیل به احسن شود. الزامی برای تغییر جابجایی مدیران کارآمد نداریم.

انتهای پیام /