سانحه رانندگی در آذربایجان شرقی، ۴ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت
سانحه رانندگی در آذربایجان شرقی، ۴ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: دیروز در اثر وقوع دو سانحه رانندگی در استان، چهار نفر فوت کرده و ۹ فرد دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش شمس، وحید شادی نیا در تشریح جزئیات این حوادث، اظهار کرد: صبح امروز، جمعه ۲۲ بهمن ماه، گزارش برخورد یک دستگاه اتوبوس با سواری در اتوبان پیامبر اعظم (ص)، محدوده روستای اکین‌آباد شهرستان بستان آباد به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های بستان آباد، قره بابا، کردکندی، شیبلی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک نفر فوت کرده و پنج نفر نیز مصدوم شده بودند که دو مصدوم به بیمارستان استاد شهریار انتقال و سه مصدوم درمان سرپایی شدند.

وی در خصوص جزئیات حادثه دیگر، گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز نیز گزارش برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی تیبا در اتوبان پیامبر اعظم، ۱۲۰ کیلومتری تبریز، محدوده روستای آلقو، به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

شادی نیا ادامه داد: در این حادثه، یک مرد ۳۲ ساله و دو زن ۷۰ و ۸۰ ساله فوت کرده بودند

وی با اشاره به مصدومیت چهار نفر در این حادثه، افزود: مصدومان حادثه توسط چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس سلوک، قویون قشلاقی، نظرکهریزی و بارگاه به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال یافتند.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : ایسنا