اجرای پروژه‌های ترافیکی، عمرانی و خدماتی در کرکج
اجرای پروژه‌های ترافیکی، عمرانی و خدماتی در کرکج
شهردار منطقه ۵ تبریز از تداوم اجرای خدمات محله‌ای مداوم در کرکج خبر داد و گفت: مابه التفاوت اعتبار تخصیص یافته برای پروژه دوربرگردان کرکج در داخل این محله صرف اقداماتی همچون مسیرگشائی، احداث پل عابر پیاده و ... می شود.

به گزارش شمس، سیاوش فتح اللهی با اشاره به اقدامات انجام یافته اخیر در محله کرکج، اظهار کرد: با توجه به تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و توافق اهالی محل، دوربرگردان همسطح به عنوان جایگزین پروژه تقاطع غیرهمسطح احداث می شود.

وی ادامه داد: برای احداث تقاطع غیرهمسطح ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که با تغییر طرح و تصویب احداث دوربرگردان همسطح، بقیه اعتبار در داخل محله کرکج صرف اقداماتی همچون مسیرگشائی، احداث پل عابر پیاده و … خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ تبریز همچنین از احداث سه پل عابر پیاده در جاده تبریز – تهران خبر داد و گفت: این پل‌های عابر در مسیر جاده تهران و به ترتیب در مقابل بانک سپه، رنگ بحرین و شرکت آناتا احداث می شود که فونداسیون این پل ها نصب شده و تا آخر آبان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اجرای خدمات محله ای در کرکج، افزود: لکه گیری معابر محله کرکج با آسفالت ریزی ۶۵۰ تنی انجام شده و این اقدام جهت ترمیم و ساماندهی آسفالت معابر در این محله همچنان تداوم دارد.

فتح اللهی عنوان کرد: ساماندهی پارک موجود در محله کرکج در دستور کار منطقه قرار دارد و از هفته قبل، اقداماتی همچون احیای فضای سبز، زیباسازی، نرده گذاری، نصب وسائل و تجهیزات ورزشی، نقاشی دیواری در ضلع جنوبی، اصلاح و ساماندهی سیستم روشنایی و نصب دو پروژکتور و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی در داخل این پارک انجام شده است.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش، مسیرگشایی “قوم‌لار محله‌سی” آغاز شده و یک دفتر از طرف شهرداری منطقه در محل ایجاد شده تا درخواست‌های شهروندان و اهالی محل را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم اخذ کند.

انتهای پیام /