ضرورت توجه به چالش‌های زیرساختی در بودجه سال آتی
ضرورت توجه به چالش‌های زیرساختی در بودجه سال آتی
اعضای کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از ماشین آلات و تجهیزات زمستانی منطقه ۵ بازدید کردند.

به گزارش شمس، احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در این بازدید دلیل حضور میدانی در مناطق را رصد و احصای مشکلات خواند و افزود: هدف از بازدیدهای این کمیسیون هم‌افزایی و احصای توان مناطق و ارائه کمک های لازم در حوزه اختیارات شورای شهر است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه شهرداری، خدمات شهری است، گفت: در بودجه سال آتی تلاش داریم تا به چالش های زیرساختی چون آلودگی هوا، تفکیک زباله و پسماند، هدایت آبهای سطحی و فضای سبز بیشتر توجه شود.

غلامرضا احمدی دیگر عضور شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین آلات، خواستار تسریع در خرید ماشین آلات مورد نیاز برای مناطق شد.

سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ در این بازدید با بیان اینکه این منطقه حوزه ای تازه تاسیس محسوب می شود و نیازمند احداث و توسعه زیرساخت های خدمات شهری است، گفت: بدلیل عدم اجرای تعهدات از شرکت های تعاونی، شهرداری منطقه ۵ درگیر کمبود امکانات و ارائه خدمات شده اند.

وی، عدم اجرای تعهدات از سوی شرکت های تعاونی را موجب عدم رضایت مردم دانست و تصریح کرد: باید در بودجه سال آتی مباحث خدمات شهری و آسفالت این مناطق دیده شود.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اورهال و آمادگی تجهیزات و ماشین آلات این منطقه برای زمستان اظهار کرد: به‌رغم تاکید برای استفاده از محلول به جای نمک پاشی اما باید اذعان کرد هنگام بارش برف، نمک پاشی در برخی معابر ضروری است چراکه در شرق تبریز با شیب هایی تا ۱۰درجه مواجهیم.

انتهای پیام /