دلار باید از گردونه معاملات حذف شود/ عزل و نصب‌ها در آموزش و پرورش با توصیه انجام می‌شود
دلار باید از گردونه معاملات حذف شود/ عزل و نصب‌ها در آموزش و پرورش با توصیه انجام می‌شود
نماینده مردم شبستر در مجلس از عزل و نصب‌های توصیه‌ای در وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد.

به گزارش شمس، جعفر راستی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: اگر قرار است کابینه را ترمیم کنید تا دیر نشده این اقدام را انجام دهید.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا کی قرار است گرانی‌ها ادامه پیدا کند، به نظر می‌رسد با تغییر رئیس بانک مرکزی مشکل گرانی و نوسانات ارزی خصوصا دلار حل نمی‌شود. باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود، چرا سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ملت است.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا در عزل و نصب‌ها عدالت را رعایت نمی‌کنید؟ چرا اکثر عزل و نصب‌ها با توصیه دیگران انجام می‌شود. خدا را در نظر بگیرید.

راستی تصریح کرد: مبادی امنیتی و انتظامی دقت کنند که جای شهید و جلاد عوض نشود، چرا برخی بسیجیان که ولی نعمتان کشور هستند و در مقابل بدخواهان نظام سینه سپر کرده‌اند در بازداشتگاه به سر می‌برند؛ از مسئولان ذیربط می‌خواهیم مشکلات این افراد را حل کند.

وی خطاب به دشمنان کشور خاطر نشان کرد: آزموده را آزمودن خطا است، شما می‌دانید ملت خواهان مکتب سردار سلیمانی هستند و تا پایان تا پای جای خواهند ایستاد بنابراین شما جز خودکشی یا توبه راهی ندارید.

انتهای پیام/