خرید و یکپارچه‌سازی دستگاه‌های تنفسی مدرن در آتش‌نشانی تبریز
خرید و یکپارچه‌سازی دستگاه‌های تنفسی مدرن در آتش‌نشانی تبریز
صبح دیروز دستگاه‌های تنفسی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تبریز پس از توزیع دستگاه‌های مدرن خریداری شده، یکپارچه و نوسازی شد.

به گزارش شمس، آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: آخرین خریداری نسبتا جامع دستگاه های تنفسی اواخر دهه ۸۰ انجام و همراه با سایر دستگاه های قدیمی مورد استفاده آتش نشانی تبریز قرار می گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر، موفق به خریداری، نوسازی و یکپارچه سازی کلی ایستگاه های عملیاتی آتش نشانی تبریز شدیم که در نوع خود گامی موثر در افزایش توانمندی عملیاتی آتش نشانان خواهد شد.

مدیر عامل آتش نشانی تبریز با اشاره به اهمیت سلامتی آتش نشانان گفت: این دستگاه ها آخرین نوع تکنولوژی دستگاه های تنفسی کشور آلمان در سال ۲۰۲۲ است که شرایط حمل آن امکان راحتی مانور عملیاتی و چابکی را در آتش نشان حفظ و وی را برای اجرای مانور عملیاتی مدت زمان طولانی میسر می کند.

آتش پاد زبردست با اشاره اینکه ماسک های مدرن آلمانی به همراه بالن های یدکی مضاعف خریداری شده افزود: آرزوی ما حفظ سلامتی، تندرستی و آسودگی خاطر آتش نشانان در صحنه های عملیاتی است و امید است در روزهای آتی موفق به خرید و نوسازی سایر ناوگان و تجهیزات عملیاتی باشیم.

وی در خاتمه از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در راستای ارتقاء توانمندی جامع آتش نشانی تبریز که نقش موثری در افزایش میزان ایمنی شهری دارد قدردانی کرد.

انتهای پیام/