مقام نخست تیم آتش‌نشانی تبریز در کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی
مقام نخست تیم آتش‌نشانی تبریز در کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تیم آتش‌نشانی تبریز در دومین کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی به مقام نخست دست یافت.

به گزارش شمس، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه آموزش‌های علمی کاربردی آذربایجان شرقی با رویکرد ارتقاء دانش، ایجاد مهارت‌های لازم،فعال سازی استعدادهای نهفته در افراد در راستای ایجاد اشتغال و توسعه و کارآفرینی است که خوشبختانه تیم دانشگاه ایمنی تبریز در ارایه ایده های نوین خوش درخشید.

وی افزود:  ایجاد فضای ایده پردازی که نگرش فعالانه‌ای برای دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی ایجاد می کند، زمینه‌ای برای تولید علم و ثروت در آینده است.

آتش پاد زبردست تصریح کرد: دانشگاه ایمنی تبریز از نیروهای علمی موثری در زمینه تولید علم، کسب و کار و فعالیت برخوردار است و ایده های نوینی که از سوی دانشجویان ارائه داده شد، نمایانگر این است که می توان چرخه اقتصاد و صنعت را سرعت بخشید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز ادامه داد: هر دانش جدید با فعال کردن ذهن فعال جویندگان علم میسر است و همین کمپ‌های کارآفرینی می‌تواند زمینه‌های موفقی در پویاسازی ذهن دانش جویان در همه شاخه اقتصادی داشته باشد.

به گفته زبردست، دانشگاه ایمنی تبریز نیز با ارائه ایده‌های مختلف می‌تواند در ایجاد و توسعه دانش، خلق صنعت نو در تجهیزات ایمنی با همراهی صنایع مختلف تحول شگرفی در حوزه‌های ایمنی رخ دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز یاد آور شد: ایده پردازی ها می تواند تفکر ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق اقتصادی را در زمینه های مختلف میسر سازد و مدیریت اقتصادی منطقه ای و کشوری را فراهم آورد.

انتهای پیام /