حماسه ۹دی با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
حماسه ۹دی با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
رئیس دانشگاه تبریز گفت: حماسه ۹دی با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و این از ظرفیت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش شمس، صفر نصرالله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامیداشت، حماسه ۹دی اظهار کرد: حماسه ۹دی نشان داد انقلاب اسلامی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و توطئه دشمن را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: حوادث سال ۸۸ و ادعای تقلب در انتخابات یک توطئه از پیش طراحی شده دشمن بود، چرا که با توجه به ساختارهای بسیار منظم به هیچ وجه امکان تقلب گسترده در انتخابات ایران وجود ندارد.

وی همچنین بیان کرد: مسئله بعد هم استکبار جهانی ادعای تقلب در انتخابات را قبل از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج مدعی شده بود که این‌ها نشان دهنده یک توطئه بزرگ برای به آشوب کشاندن کشور بود که با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت انقلابی مردم توطئه دشمن نقش بر آب شد.

نصرالله زاده خاطرنشان کرد: نه تنها انقلاب از این دوران تاریخی به سلامت عبور کرد، بلکه حضور مردم در صحنه به عزت ملت مسلمان ایران بدل شد.

وی افزود: اغتشاشات اخیر نشان داد بصیرت بصیرت و فهم انقلابی مردم پابرجاست و عکس العمل مردم در مقابله با اغتشاشگران کاملا منطقی و انقلابی بود.

رئیس دانشگاه تبریز در پایان سخنان خود تاکید کرد: از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی می‌توان به وحدت مردم در حوادث همچون اغتشاشات اشاره کرد که نشان داد مردم ایران شکست ناپذیر هستند.

انتهای پیام