حذف واسطه‌ها با ساماندهی و گسترش مراکز توزیع میوه
حذف واسطه‌ها با ساماندهی و گسترش مراکز توزیع میوه
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: با راه‌اندازی و گسترش مراکز توزیع میوه و تره‌بار توسط شهرداری، دست واسطه‌ها حذف شده و میوه به قیمت مناسب به دست مردم می‌رسد.

به گزارش شمس، با حضور رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، سرپرست، معاونان و مسئولان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با هدف بررسی و رفع مشکلات بازارچه‌های محلی از بازارچه‌های تحت نظارت سازمان، به صورت میدانی بازدید بعمل آمد.

جواد صدیقی در این بازدید بر نظارت و ارزیابی مستمر بر بازارچه‌های محلی تاکید کرد و گفت: نظارت و ارزیابی مستمر بر بازاچه‌های محلی می‌تواند تاثیر مثبتی در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی این بازارچه‌ها داشته‌ باشد و با رفع مشکلات بازارچه‌ها و خدمات‌دهی مطلوب‌تر، بخشی از مشکلات مردمی مرتفع شده و برای رسیدن به هدف خود که همان جلب رضایت شهروندان است، جامه عمل بپوشاند.
وی، بر احداث بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر تاکید کرد و افزود: با احداث، راه‌اندازی و گسترش مراکز توزیع میوه و تره‌بار توسط شهرداری، واسطه‌ها حذف شده و میوه به قیمت مناسب به دست مردم می‌رسد و همچنین مشکلات دستفروشی و وانت‌های میوه‌فروشی سطح شهر با ساماندهی در این مراکز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام /