جشن گرامیداشت عید غدیر در پارک باغشمال برگزار می‌شود
جشن گرامیداشت عید غدیر در پارک باغشمال برگزار می‌شود
شهردار منطقه ۳ تبریز از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم در مجموعه فرهنگی تاربخی پارک باغشمال در روز جمعه ۲۴ تیرماه خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر افزود: این جشن بزرگ به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم و در قالب جشنواره تابستانی تبریز در محل مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال  برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ تبلور شادی در میان شهروندان را از رسالت‌های مهم مدیریت شهری بر شمرد و افزود: مدیریت شهری نهایت تلاش و توان خود را بکار گرفته تا خدماتی در خور شان برای شهروندان ارائه کند.

پورخردمند با بیان اینکه موفقیت و تحقق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری نیازمند همراهی و همدلی شهروندان است، افزود: تبریز ظرفیت‌های فراوانی در تمام ابعاد دارد که تحقق هر امری منوط به همراهی شهروندان عزیز است.

وی افزود: این جشن بزرگ با اجرای موسیقی زنده، مولودی‌خوانی، مسابقه حضوری و دیگر برنامه‌های متنوع، میزبان خیل کثیر محبان اهل بیت خواهد بود تا ارادت‌ورزی هرچند مختصر این مجموعه را به ساحت قدسی امام اول شیعیان نشان دهد.

شهردار منطقه ۳ با دعوت از عموم شهروندان و مخاطبان این برنامه از آنها خواست با حضور در جشن بزرگ غدیر، سهمی در شادمانی عید ولایت داشته باشند.

وی یادآور شد: این برنامه از سوی امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، روز جمعه ۲۴ تیر ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال برگزار می شود.

انتهای پیام /