جابه‌جایی بار ۲۰۱ ترانسفورماتور برق در تبریز
جابه‌جایی بار ۲۰۱ ترانسفورماتور برق در تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از جابه‌جایی 201 دستگاه ترانسفورماتور پربار و کم‌بار طی سال‌های 97 و 98 با هدف کاهش خاموشی‌های بی‌برنامه در این شهر خبر داد.

به گزارش شمس، “عادل کاظمی” با بیان این مطلب افزود: همچنین طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با انجام یک کار ضربتی در ایام پیک تعداد ۸۵ دستگاه پست هوایی، زمینی و کمپکت در حوزه عملیاتی شرکت نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی همچنین از جابه‌جایی ۲۰۱ دستگاه ترانسفورماتور پربار و کم‌بار طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ خبر داد و گفت: ۱۲۷ دستگاه ترانسفورماتور طی سال ۹۷ و ۷۴ دستگاه ترانسفورماتور طی سال‌جاری جابه‌جا شدند که احداث و استقرار پست‌ها، بهبود وضعیت ولتاژ تحویلی به مشترکان، جلوگیری از بروز آسیب‌ و صدمات به ترانس‌ها و پست‌های موجود را به‌دنبال داشته است.
کاظمی ادامه داد: تا پیش از سال ۹۷، در دوره‌ پیک به‌منظور جلوگیری از ترانس‌‌سوزی مجبور به اعمال خاموشی شده و این امر نارضایتی مشترکان را در پی داشت، اما با اقدامات صورت گرفته این شرایط بهبود یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد، با استمرار چنین فعالیت‌هایی، افزایش رضایتمندی مشترکان بیش از گذشته فراهم شود.