توقف برجام تا زمان لغو تحریم‌ها/ دولت با مجلس هماهنگ نیست
توقف برجام تا زمان لغو تحریم‌ها/ دولت با مجلس هماهنگ نیست
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: نقطه تمرکز دولت و مجلس یک چیز بوده و آن اجرای قانون اقدام راهبردی برای تحریم ها است.

به گزارش شمس، «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» با اشاره به ارزیابی مثبت مقام معظم رهبری از قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها، اظهار داشت: در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، مقام معظم رهبری از قانون مصوب مجلس حمایت کردند و آن را قانون خوبی توصیف کردند که نشانگر اقتدار نظام است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ادامه داد: همانطور که ایشان قبلا تکلیف را بر همگان روشن کردند در صورت عدم لغو تحریم‌ها، اجرای تعهداتی از جمله اجرای پروتکل الحاقی متوقف می‌شود که از فردا این موضوع عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بیانات عصر امروز مقام معظم رهبری نشان داد که ما باید بر روی یک نقطه متمرکز شویم و آن اجرای قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها است. ایشان در عین حال مقام معظم رهبری توصیه کردند که دولت و مجلس در این زمینه هم‌صدا باشند.

میرتاج الدینی بیان کرد: همیشه دولت به گونه‌ای عمل می‌کند که مشکلاتی ایجاد می‌شود، اگر دولت در ابتدا هماهنگی‌ها را با مجلس انجام می‌داد و مجلس را در مقابل عمل انجام شده قرار نمی‌داد، شرایط بهتری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/