تقدیر رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از مدیر مسئول شمس
تقدیر رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از مدیر مسئول شمس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و همکاری‌های پایگاه خبری شمس در راستای انتشار اخبار و گزارشات صادقانه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در نشست خبری که با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگاری برگزار شده بود، با اهداء لوح سپاسی از تلاش این رسانه تقدیر کرد.

در این لوح سپاس که به امضای “اکبر فتحی” رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی رسیده، خطاب به مدیر مسئول شمس آمده است:

جناب آقای کیانی
مدیرمسئول محترم پایگاه خبری شمس
با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم حضرت محمد (ص)
حمد و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان است که اندیشه ها را به وسعت بینایی دل تعمق بخشید. بی شک نقش مثبت رسانه ها در آگاهی بخشی افراد و هم چنین توسعه جامعه و ارتقای کیفیت زندگی آنها بر کسی پوشیده نبوده و در واقع با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رسانه ها و ارتباطات، جوامع از حالت سکون خارج شده و به سمت تغییر و نوآوری و پیشرفت، حرکت می کنند. رسانه ها می توانند شرایط بحرانی را مدیریت کنند و سازمان ها از رسانه ها بعنوان بازوی اصلی ارتباطات سازمانی خود کمک می گیرند. نقش رسانه ها در امید آفرینی و شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع در جریان مردمی سازی یارانه ها و ایجاد آرامش در جامعه و تبیین خدمات و بیان مشکلات مردم محسوس بوده و شایسته تمجید است.
ضمن تبریک انتخاب آن رسانه فخیم به عنوان “رسانه برتر بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۰” لازم می دانم از همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان که با سعی و تلاش تمامی اهل قلم و گزارشگران و تصویر برداران این عرصه زیبا و خطیر که حاصل آن پاسخگویی کارگزاران نظام اسلامی و رضایت مردم و جامعه می باشد تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال در خدمتگزاری به اسلام ناب محمدی (ص) و با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.
اکبر فتحی – رئیس سازمان
انتهای پیام/